Hemma igen

Känns underbart skönt att ha vaknat
så tidigt hunnit med mycket ! en lugn frukost
sen dusch och gjort sig i ording
sen tränat i 2 timmar och solat 20 min !
nu är jag hemma iaf och ska väll
laga nån mat nu :)
'
En annan sak när jag cyklade hem så såg jag
en kille ganska långt ifrån och tänkte
för mig själv : Det där är
Paradise hotel Stefan , och när jag kommer
närmre och han passerar mig jätte
nära så är de ju såklart
han haha ;D fan vad coolt ;)
visste att han va i Kalmar nu för
han är här med Fredik Nyberg ;D
annars hade jag aldrig tänkt på att
de varit han , eller hade kanske sett
de men hade ju bara trott att de
va nån som va lik han men nu
var de han ;D cooooolt ;D
'
'
/ eerikahallberg <3

Kommentarer
Postat av: Miranda

shit du rtänar järnet ;D oj fan vad coolt:o fusk:(

2011-05-07 @ 23:06:34
Postat av: Anonym

ojojo coooling;)

2011-05-07 @ 23:07:23
Postat av: Amanda

han är riktgit heeeet:o

2011-05-07 @ 23:09:19
Postat av: Anonym

då måste du va brun nu ju;)

2011-05-07 @ 23:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0