God natt

Vet inte hur länge sen de
va senast jag skrev ett
"god natt" inlägg haha ;)
men nu kommer det ett iaf ! :)
Wallander filmen är slut så
nu satte jag på en julkalender
som jag kan kolla på tills jag
somnar :) hoppas jag somnar
någorlunda tidigare inatt ,
ska upp senast halv 8 imon !
vid 10 kommer mamma , mormor
och syrran antar jag så ska vi
åka och kolla på när lillkusinen
Isak ska spela fotboll :) kommer bli kul :)
så god natt allihopa sov så gott :) imorgon
är en ny fin dag , kommer bli en kanon dag !
'
/ eerikahallberg <3

Kommentarer
Postat av: Lina

låter kul:) hoppas du får de trevligt :)

2011-05-21 @ 08:59:58
Postat av: Anonym

blir nog en fin dag:)

2011-05-21 @ 09:00:19
Postat av: Linus

då få du gå upp tidigt:D

2011-05-21 @ 09:01:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0