Fredag

Äntligen fredag och det betyder : HEEEEELG !
Det är så underbart ! det börjar dra ihop
sig till allting nu :
'
* 18 årsdagen
* Skolavslutningen
* SOMMMMMMMMARLOV !
'
Lääängtar ihjäl mig , men snart
fyller jag år så det känns bra :D denna
veckan gick ju kanon fort och nästa
vecka kommer gå ännu fortare för då är
vi lediga torsdag fredag :D och lördag
fyller jag ! :D
'
Har hämtat tvätten åde nu och sen
tagit mig en dusch , har packat också
men har lite små grejer kvar som jag
packar ner när jag är klar.
'
Har en lektion idag , sen ska
vi bara gå till den sista lektionen
och ta närvaro sen får vi gå så
vid fem i ett tar jag bussen
till färjestaden och då är pappa
där och hämtar mig och sen åker
vi till Tallhöjden eller vad de nu
heter och kollar på Lilla VM :)
Syrran ska va med ;)
Det kommer bli kul :D sen
kommer det ju några från
Kalmar FF med haha , säkert
dom jag tror som ska komma ...
pinsamt ... aja men iaf ! :D
Dagen kommer bli kul iaf :D
'
/ eerikahallberg <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

det låter kul ju:)

2011-05-28 @ 14:37:02
Postat av: Linnea

det är snart :D det kommer gå fort:)

2011-05-28 @ 14:37:31
Postat av: Lina

sooooooooommmar!<3

2011-05-28 @ 14:38:02
Postat av: Linus

segt med bara en lektion:O

2011-05-28 @ 14:38:47
Postat av: Anonym

grattis i förskott!:

2011-05-28 @ 14:39:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0