Fredag

Guuud så skönt säger jag bara ! delvis
att praktiken är över och att Eric Saaaade
kom vidare till finalen :) blev så glad !
vi hade radion på på praktiken
och lyssnade och ju längre
det närmade sig alla som kom vidare
destu nervösare blev jag :o
asså när dom var på 8e artisten
asså jag skakade :o men de
kan vara så , bara en liten tanke
att Eric fick så mycket röster så
dom ropade upp han sist ? ;D så
kan de va , för jag menar det
är inte spännande att höra den
första och dom emellan utan
de är ju mer spännande att höra
den sista finalisten :D aa men blev
gryyymt glad iaf :D
'
Skönt att praktiken är över , det
var efterlängtat ... vill gärna vara
på ett BÄTTRE ställe nästa gång ...
skit kommentarer man fick , aldrig
blivit så förbannad över nått sånt :S
.... ... !! :@
'
Gick och satt upp tvätttid
så ska tvätta sen när jag
vaknar , men vet ni vad
jag upptäckte ? :o
det är fredag den 13e idag :o
scaaaarrrry !
mycket skräckfilmer sen ikväll då
hahaha :D
'
Men ska försöka sova snart , om
jag kan ... god natt !
'
'
/ eerikahallberg <3

Kommentarer
Postat av: Lisa

jag var också skit nervös :o höll på att kissa på mig:o seriös!

2011-05-13 @ 05:31:14
Postat av: Amanda

visste ju att han skulle komma med:d han var lätt bäst!:D dom andra hörde man ju inte vad dom sjöng:s

2011-05-13 @ 05:31:52
Postat av: Hanna

gutt att eric kom vidar:) det där med praktiken lät ju itne så kul:( skönt att de är slut nu då:)

2011-05-13 @ 05:32:22
Postat av: Lina

fan vad läskgit udnra om de händer nått idag:o

segt de där med praktiken:/ men skönt att de är över:)



Eric <3333333333333

2011-05-13 @ 05:33:05
Postat av: Anonym

he will be popular in dusseldorf!!:D<3333

2011-05-13 @ 05:33:37
Postat av: Julia

du har varit duktig som orkat med dom då:)



Eric saade , bäääst!<3

2011-05-13 @ 05:34:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0