Wonderful life !

Rubriken stämmer så himla bra in just
nu ! :D
Skolan idag då först , var
sjukt ner vös hela dan :o
och sen vid 1 då gick jag bort mot .....
och så var jag på informations möte i en halvtimma
ungefär :) och det var väldigt intressant ,
ska vara på en utbildningskurs i 3 dagar
i rad, onsdag , torsdag & fredag :) kan bli
spännande :)

Är hemma nu och håller på
att tvätta för fulla muggar !
Men titeln på rubriken är
inte slut än ! när jag var på
väg hem så hade jag mobilen
på ljudlöst så hörde inte att
någon ringde det var först
när jag tog upp den som jag såg att
något Kalmar nummer hade
ringt och då hoppades
jag på att de va från nått jobb
jag sökt :) och så ringde jag
upp en stund efter och då
var det helt klart de :D
det var från G....... haha säger
inte mer ;) hemligt ;D
men iaf han frågade om jag
fortfarande var intresserad av ett
jobb eller om jag redan hade hittat
något , självklart sa jag ! jag kommer
direkt ! haha ne inte precis så men jag
sa att jag var självklart intresserad :) så
då ska jag dit på torsdag och prata lite :)
haha kommer bli expert på det här snart ;)
så då är veckan fullspäckad !

Onsdag : Utbilning på 1a jobbet
Torsdag : Möte med det 2a jobbet + utbildning 2
Fredag : Utbildning 3

Ser fram emot detta asså :D

Tror att jag håller mer på det
andra jobbet faktiskt ;D verkar roligare
haha , men får se om jag får nått
där först :)

/ eerikahallberg <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh blir ju nyfiken :(

2011-03-14 @ 17:35:00
Postat av: Hanna

låter ju väldigt intressant :) udnra vad det är för utbiling:)

2011-03-14 @ 17:35:37
Postat av: Kasper

G..... ? hmm vad kan de va , gatukök ? ;D

2011-03-14 @ 17:35:58
Postat av: Rasmus

lycka till :)

2011-03-14 @ 17:36:27
Postat av: Anonym

gooood luck :)

2011-03-14 @ 17:36:50
Postat av: Melissa

lovar att du skriver direkt när du fått exakta svar!!! :D

2011-03-14 @ 17:37:18
Postat av: Mia

vilken tur du har då:)

2011-03-14 @ 17:37:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0