Trööööött

Åh fy i helsike vilken dag asså !
först tränat och det var pissigt
varmt att gå :o asså höll på
att dö av värme haha , ne
men nästan iaf ;) och sen tränade
jag i över 2 timmar ! och sen gick
jag på utbilningen så från klockan halv
4 till 5 över 8 så har jag suttit
framför en dataskräm med headset
på och pratat i telefon ! i över 4 timmar !
det ni ;) haha , så har fått en
provanställning nu iaf :) och den
börjar imorgon från klockan 5 till
9 , hoppas det här går ihop sig med
allt nu , känns väldigt mycket faktiskt :(
synd man inte kunde kopiera sig
själv det skulle jag verkligen
behöva nu , orkar inte mer snart ...
'
Sen räckte det inte med 4 timmars
telefon snack utan har snackat i
telefon nu i 45 minuter typ så
nu har jag snart ingen röst kvar
haha men det är skit samma :)
det här kvällssamtalet var lite
roligare iaf :)
'
men god natt skola imon ! wiiiho !
'
/ eerikahallberg <3
/ eerikahallberg <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

oj shit vilken dag:o

2011-03-22 @ 06:58:15
Postat av: Hanna

du kommer klara det :)

2011-03-22 @ 06:58:52
Postat av: Lisa

shit vilken hetsig dg:O

2011-03-22 @ 06:59:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0