Tisdag

Usch fy fasen vilken helsikes
morgon , helt sinnes asså :o
försov mig ! ganska rejält ,
eller inget alls egentligen
men vaknade först vid 6
och då stängde jag av alla
alarm för jag skulle ju gå
upp men såklart att jag somnar
om då :o inte bra ! sen hade
Jenny skickat 6 sms och
jag hade inte hört ett enda :o
men det var bara rena turen att
jag hörde till slut alla dom där
påminelserna och då var klockab
halv 8 och vi börjar tio över 8 !
så det var bara upp snabbt som
attan och på med några kläder
slänga på lite smink och sen gå !
och då dampar dörren sig och det
går inte att låsa , eller vrida om
för det är så trögt så står där
och skriker och sparkar på dörren
och sen går det , och sen trafikljusen
dampar också , självklart
att allt skulle cepa sig !
trodde hela dagen skulle gå
åt helsike men det gick väldigt
bra i skolan :) hade Samhälle
idag då :D det verkar bli ganska
kul , vi har ju en bra lärare :D
sen har vi börjat med Restaurang/kondtior
och det var väldigt kul :) inte
så mycket och göra så det blir
inte så stressigt och det var skönt :)
'
Efter skolan gick jag ocg Jenny och solade
och sen efter det gick vi till Fredriksskans
och väntade på mamma och hon väntade
på sin faster. Sen när mamma kom så åkte vi
och handlade på CG och där var det
lite kul hahahah ;D
sen fick jag övningsköra och det
gick kanon bra :) det går
väldigt bra nu för tiden :D
'
Nu är jag hemma och har packat
upp det vi handlat och så har
jag duschat och nu ska jag
snart äta nått :)
'
/ eerikahallberg <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

ajajaj da lät inte så jätte bra du:o

2011-03-01 @ 22:12:40
Postat av: Lisa

oj tur att du hann:o

2011-03-01 @ 22:13:12
Postat av: Anonym

duktig du är på att köra då :)

2011-03-01 @ 22:13:45
Postat av: Anonym

sooola:D gutt ju

2011-03-01 @ 22:14:12
Postat av: Kalle

usch fy fan vilken morgon u:o

2011-03-01 @ 22:14:30
Postat av: Mimmi

haha ingen bra start på dagen ;)

2011-03-01 @ 22:14:49
Postat av: Emma

hoppas det går bättre imon :D

2011-03-01 @ 22:15:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0