Lördag

Har inte haft tid att sitta vid datan så
har inte skrivit så mycket men igår
så kollade jag först Vampire Diaries
och sen Let's dance men det är så
tråkigt nu alla som jag hejjar på
åker ju ut så jag skiter i det !
sen sov jag hos syrran inatt och vet inte
hur länge vi var vakna fast jag somnade
före henne för hon låg och pratade
i telefon med vår syssling haha , ;)

Idag har vi varit och kollat på ett
hus ... ja vi ska flytta ... nooooot :D
haha ett hus som vi bodde i när jag
var liten här i Degerhamn , så dom
ska sälja det för han som köpte
det av oss har dött ...
Så det skulle vara kul att åka
dit och kolla om jag kom ihåg nått ,
men det var inte mycket , fick ingen sån'
här härlig känsla av det för det luktade apa
där inne ! och det såg för jäkligt ut utomhus
men ändå så var det kul att kolla :)
Sen efter det körde pappa och jag till
Össby för han skulle starta raggarbilen ;)
så har varit där i minst 2 timmar nu ... satt
i bilen i minst en timma för
det var så kallt ute och nu är jag helt slut !
har kört som en galning med hahah ;)
hungrig är jag med så hejdå !

/ eerikahallberg <3

Kommentarer
Postat av: Lisa

gud vad kul:) lite gamla minnen som kommer tillbaka då :)

2011-03-12 @ 14:38:20
Postat av: Lisa

gud vad kul:) lite gamla minnen som kommer tillbaka då :)

2011-03-12 @ 14:38:29
Postat av: Anonym

håller med let's dance är tråkgit nu :(

2011-03-12 @ 14:41:36
Postat av: Anonym

bra att du får köra så mycket nu ! :)

2011-03-12 @ 14:43:14
Postat av: Johan

fan vad coolt har ni raggarbil:O:O:O:O

2011-03-12 @ 14:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0