Lördag - Crazy night !

Det var helt awsome igår asså !! :D
vi drog dit tyo vid halv men kom väll
inte in förens 11 för det vara massa
strul för oss , märkte att dom hade
alkoblås även att dom sa att det
INTE skulle vara det ! så tuggade
tuggumi för fulla muggar haha , men
när vi kom närmre så sa ena vakten
till nån annan att dom inte funkade
haha , smart !
men vissa fick ändå blåsa , och självklart
har jag oturen att få blåsa var piss nervös
då men hade sån tur att den lyste grönt :D
helt sinnes :D aa fy fasen det var helt
crazy , grymt mycket folk och helt sjukt
bra musik och en as grym DJ :D
så kul har aldrig Sandra varit :D
dansade nästan konstant hela tiden
till klockan 2 , lite ont i fötterna fick
man men det var det lätt värt ;D
När vi gick ut för att träffa Jennys kille
en stund och sen när vi skulle in igen
så var det jätte lång kö jag ba : va fasen
vad händer typ ? och d sa en tjej framför att
dom tar alkoblås igen och då fick
jag lite panik , ville ju komma in så
man kunde få sin jacka :s
men behövde inte blåsa vakten bara
kollade på mig så att jag såg något normal
ut hahaha xD
'
Sen fick jag skjuts av Jennys kille
hem så slapp jag gå :D var inte
ett dugg trött när jag kom hem
så städade och de lite och sen
somnade jag väll vid halv
4 och idag vaknade jag av
mig själv vid halv tio , en minut
innan klockan skulle ringa haha xD
Och jag mår hur bra som helst och
inga problem inatt :D
kollat på Miami Ink nu :D
Får se vad jag ska
göra sen , vid 4 iaf ska
jag på släktkalas igen
'
/ eerikahallberg <3

Kommentarer
Postat av: ;)

lät ju väldigt lyckat, även att de va sandra;)

2011-03-05 @ 11:11:39
Postat av: Anonym

ofta , shit du klarade dig:o

2011-03-05 @ 11:12:09
Postat av: Anonym

ahahha fy fan vad fail ;D

2011-03-05 @ 11:12:31
Postat av: Anonym

tur du inte mår dåöigt :)

2011-03-05 @ 11:12:56
Postat av: Anonym

var också där!

2011-03-05 @ 11:13:16
Postat av: :)

tyror ja såg dig:)

2011-03-05 @ 11:13:40
Postat av: Anonym

hoppas de blir fler sånna!:D

2011-03-05 @ 11:14:07
Postat av: Anonym

skulle vatt där:(

2011-03-05 @ 11:16:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0