Information om meee

Du heter: Ellinor Josefine Offesson
Smeknamn: Ellan
Vad behöver du mest just nu: Pengar!
Vad tror folk om dig? den människan är nog inte riktigt frisk
Stämmer det? frisk är jag! men lite tokig på mitt egna sätt
Vad får du oftast komplimanger för? Mitt hår och mina naglar
Vad säger du för att imponera på någon? Come on katten, det svänger ju!
Brukar du skratta för dig själv? självklart
Var bor du? Varberg
Trivs du där: Ja! Men saknar läget när vi bodde  i stan
Äger du några converse: Inga, faktiskt icke min stil riktigt
Vad har du för mobil: Sony Ericsson Cyber shot
Nästa mål i ditt liv: fixa ett vällbetalt jobb
Hur svarar du i mobilen: Hallå?
Vem ringde du senast? telefonbanken
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: du har 204 kr och 64 öre ( haha, pinsamt)
Antal timmar sömn inatt: ca 10 h
Sov du ensam: nej med Tommy
Brukar du komma i tid: Ja, oftast
När mår du bra: i trevligt sällskap på en uteservering mitt i sommaren
Hur känner du dig nu: Stressad och trött
Vanligaste färg på dina kläder: Svart, blått och rött
Vad tycker du om fötter: ja, dom är bra att ha och gå med
Vad saknar du: Sommaren!
Favoritdryck på morgonen: Kaffe!
När brukar du oftast gå och lägga dig: på vardagar ca.23:00
Är du blyg? ja, ibland
Sysslar du med någon idrott: Nej , men ska ta upp och börja gymma igen nu.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja absolut, genom lunarstorm med. fast det är ju borttaget nu ju.
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: det vill jag inte skriva här!
Är du nöjd med ditt liv: Ja, lycka är ordet
Vad är det värsta du vet? folk som inte torkar händerna när dem vart på dass, spindlar, bittra folk
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Jag är duktig
Vad längtar du till? Sommaren sol och bad i havet!
Du samlar på: Linnen, nagellack
Har du strumpor på dig nu: Nej, usch
Vad har du på dig förutom strumpor: Har inga sa jag ju? Gråa Mysbyxor svart linne och en svart tjocktröja ( slapp)
Är det okej att gråta: Ja! självklart. tycker det är fint när man visar kännslor.
Bär du glasögon eller linser: Nej
Har du piercing: 3 hål i höger öra, 1 i vänster och piercing i naveln
Vill du tatuera dig? Ja, men är rädd att jag ska ångra mig.
Vill du gifta dig: nja är skilsmässobarn så nej, det är då bråken börjar.
Vill du ha barn: 2
Är du bra på att laga mat: OoO ja, när jag lagat mat till killen så somnar han alltid på soffan efteråt, så gott blir det!( haha)
Är du flygrädd: Nej icke då
Hur vig är du: nästa fråga?
Vilken är din favoritglass: hallon sorbet
Tror du på ett liv efter döden: Ja, det kan ju inte bara ta slut
Bor dina föräldrar tillsammans: Nej
Vilken ögonfärg har du: Blåa
Röker du: Ja, tyvärr och jag gillar det oxå! fy skämmssss
Hur ofta tränar/motionerar du: Har lagt det på hyllan men planerna nu är gym 2 ggr i veckan mån och ons.
Vad är det viktigaste i livet?: Att må bra och att vara lycklig
Du heter: Erika Hallberg
'
Smeknamn: Inget tror jag
'
Vad behöver du mest just nu: Pengar!
'
Vad tror folk om dig? Hahaha aa det undrar jag också faktiskt ^^
'
Stämmer det? Det som dom tror stämmer nog inte ;)
'
Vad får du oftast komplimanger för? Min kropp och utseende
'
Brukar du skratta för dig själv? Haha ja de klart
'
Var bor du? Kalmar
'
Trivs du där: Jaaa det är awsome!
'
Äger du några converse: Ja någonstans ligger dom nog
'
Vad har du för mobil: iPhone 3
'
Nästa mål i ditt liv: Fixa ett bra jobb!
'
Hur svarar du i mobilen: Aa hallå?
'
Vem ringde du senast? Jenny <3
'
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Hur ska jag komma ihåg allt det mamma sa ? :o
'
Antal timmar sömn inatt: 6 timmar
'
Sov du ensam: Ja :(
'
Brukar du komma i tid: Ja
'
När mår du bra: När jag är bland vänner
'
Hur känner du dig nu: Mår jevligt bra faktiskt :D än så länge haha
'
Vanligaste färg på dina kläder: Hahah har olika hela tiden
'
Vad tycker du om fötter: Dom är bra när man ska gå ;D
'
Vad saknar du: Sommaren!
'
Favoritdryck på morgonen: Oboy!
'
När brukar du oftast gå och lägga dig: Det är olika men runt 22.00 tiden
'
Är du blyg? Var skit blyg för typ 3 år sen men inte nu ! :D
'
Sysslar du med någon idrott: Nej bara gymmar.
'
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Hihi ja det gör jag verkligen :)
'
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Haha allt killar gör xD
'
Är du nöjd med ditt liv: Jadå det funkar
'
Vad är det värsta du vet? Falska människor
'
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Håller inte koll på de
'
Vad längtar du till? Sommarlovet och studenten nästa år! och 18 årsdagen ! :o
'
Du samlar på: Kläder ;)
'
Har du strumpor på dig nu: Nej
'
Vad har du på dig förutom strumpor: Ett långt linne
'
Är det okej att gråta: Ja! man måste kunna visa känslor!
'
Bär du glasögon eller linser: No noo
'
Har du piercing: Hål i öronen och i naveln !
'
Vill du tatuera dig? Ja verkligen !
'
Vill du gifta dig: Ja skulle man kunna tänka sig
'
Vill du ha barn: Ja
'
Är du bra på att laga mat: Ja jag är fett grym!
'
Är du flygrädd: Nja inte så värst
'
Hur vig är du: Hahah host ...
'
Vilken är din favoritglass: Gammaldagsvanilj
'
Tror du på ett liv efter döden: ^^
'
Bor dina föräldrar tillsammans: Ja
'
Vilken ögonfärg har du: Grön,brun,gula
'
Röker du: No hell
'
Hur ofta tränar/motionerar du: Minst 4 ggr per vecka
'
Vad är det viktigaste i livet?: Att må bra och att vara lycklig!
'
'
/ eerikahallberg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0