Hemma på Öland

Nu har jag kommit hem till Öland :)
körde hela vägen hem + att vi
stannade till på köpstan ;)
vi köpte 2 nya fiskar , slöjstjärtar ;)
En är liten med en vit fläck och
sen den andra är större och den har
typ mustach och är lite svart i kanterna
på fenorna och då kom mamma på
bra namn till dom : Albert & Herbert :D
haha , Albert är den stora med mustach
och Herbet den lilla och Herbert är
min haha ;D söta var dom :D

Nu har jag målat naglarna med
Graffiti naglack :) vit under och sen gult
graffiti :D
Ska äta pizza snart och sen ska mamma
och jag på årsmöte med Degis , så
kanske kommer ett mobilinlägg sen :D

puss :*

/ eerikahallberg <3

Kommentarer
Postat av: Matte

haha gulliga namn:D

2011-03-26 @ 13:01:32
Postat av: amanda

graffiti naglack är snyggt:D

2011-03-26 @ 13:02:24
Postat av: Anonym

åizza mums:D

2011-03-26 @ 13:02:55
Postat av: Anonym

hihih lägg ut en bild nån gång på fiskarna:)

2011-03-26 @ 13:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0