Torsdag

Hejsan hoppsan , känns skönt att vara lediga
nu ett tag hehe :) när jag var på gymmet
igår så ringde mamma o pratade med mig
och vi skulle då åka och äta hela familjen
så jag tränade till 6 ungefär och sen hämtade
dom mig och då gick vi och åt pizza
på Italia , de var helt okej men väldigt
små pizzor ...
'
Sen efter vi hade ätit åkte vi
hem till mig och så packade
jag lite för jag skulle till
Jenny för hon tyckte att vi
skulle fira mig lite eftersom
att jag fyller snart för
hon jobbar när jag fyller :)
så då blev det att åka till
henne och ha lite trevligt
och sen senare
på kvällen drog vi ut till
stan och vi träffade lite
kompisar och så satt vi utanför
Cafe' Corner i 3-4 timmar
haha , det var inte överdrivet
kallt det var härligt att bara
sitta där :) och så åt  vi en
gyros tallrik med :)
'
Det kom fram massa äckliga
gubbar hela tiden :s usch hatar
sånt !
sen kom Markus och hämtade oss
efter 3 nån gång och då åkte vi
hem till Jenny och så somnade vi
vid 4 kanske :)
'
Vi sov inte överdrivet länge
idag men är helt slut nu ,
känner att "baksmällan" börjar
komma haha , ne men är
jätte trött !
'
Ska bara ta det lugnt idag :)
och försöka hitta nån som vill
ut på Vallen imon efter 12 :)
'
/ eerikahallberg <3

Kommentarer
Postat av: Patrik

det lät ju trevligt att umgås lite med familjen:)

2011-06-02 @ 16:54:14
Postat av: Anonym

muuums pizza<333

2011-06-02 @ 16:54:32
Postat av: Alice

det lät ju som en väldigt trevlig kväll:) förutom dom där gubbarna

2011-06-02 @ 16:54:54
Postat av: Anders

cafe corner är bäääst!

2011-06-02 @ 16:55:09
Postat av: Anonym

haha baksmälla det är inte kul;)

2011-06-02 @ 16:55:56
Postat av: Anonym

fan 4 timmar:o shiiit tur det inte va vinter haha ;D

2011-06-02 @ 16:56:10
Postat av: Matilda

åhhh jag vill också ut:(

2011-06-02 @ 16:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0