Söndag

Hade en underbar födelsedag igår !
det kunde inte bli bättre :)
Emma kom runt halv 7 tiden
och då satt vi mest och pratade
och sen vid 8 tiden kom  vi på
att vi kanske skulle göra oss
i ordning haha , och sen så gick
tiden jätte fort så vi blev lite
stressade och vi gick inte till
stan förens vid 10 och sen
gick vi väldigt sakta så var väll
inne vid 11 haha xD så satt vi
på KM tills det stängde , de
va rätt dött innan men sen
kom de fram massa och
pratade så de va lite trevligare :D
helt random killar haha men iaf xD
sen så bjöd en av dom oss på en
varsin cider eftersom jag fyllde år
haha , sen kom en annan kompis
och bjöd mig på en as god
drink ! :) det var väldigt snällt ! :)
'
Sen när de stängde så hamnade vi
på Larmtorget med några
andra killar haha , och de roliga
var att jag hade en av dom på Facebook
men jag visste inte de förens han
sa de haha xD sen skulle vi dragit
på efterfest hos min granne
och dom två killarna skulle med
men vi orkade inte de xD fast killarna
drog hem till grannen iaf haha xD
Så fick vi skjuts hem , så slapp vi gå
hehe :) kom väll hem vid 4
halv 5 tiden ! :) haha
de blev en lång natt :D
'
Nu har jag duschat åde och packat
lite sen kommer moster vid
halv 3 tiden så åker vi och
hämtar kussen vid tåget
sen hem till Öland ,
lite festligheter idag med då ! :D
'
Jag lovar , jag måååår bra !
'
/ eerikahallberg <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

så bra att det var kul1:)

2011-06-07 @ 19:45:21
Postat av: Anna

vilka snälla killar:)

2011-06-07 @ 19:45:51
Postat av: Stoffe

klart dom bjuder en sån söt tjej som du:)

2011-06-07 @ 19:46:07
Postat av: Lisa

haha fan vad wierd sånt där är;) men ändå kul:D

2011-06-07 @ 19:46:35
Postat av: Markus

et var skönt att de blev en lyckad dag!:)

2011-06-07 @ 19:47:01
Postat av: Anonym

hoppas du hade det trevligt:)

2011-06-07 @ 19:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0