Hemma nu

Har varit en lååång dag ! övningskörde
till köpstan sen fick mamma köra
och så var vi här hemma en stund sen
skjutsade hon mig till jobbet ..
gick väll bra på jobbet , sålde lite
och sen äntligen fått skriva på
ett anställningsavtal ! "Första
dagen på jobbet , grattis" haha .de
va de min säljchef sa nu ,känns
rätt segt att ingen annan fixade de
åt mig direkt när jag började :s men
men nu är de fixat :D inte fått
min lön heller för förra månaden , ska
kolla kortet imon annars får jag tjata
på dom igen ...
'
Kollar Johan Falk nu ! :) grymt bra
iaf :D känner mig trött också ...
'
/ eerikahallberg <3

Kommentarer
Postat av: Mia Selander

duktig du är:)

2011-06-27 @ 22:51:04
URL: http://[email protected]
Postat av: Lukas

det gick väll såklart bra att köra med va:D

2011-06-27 @ 22:53:13
Postat av: Julia

ne fan vad sega:o du har ju jobbat där as länge

2011-06-27 @ 22:54:27
URL: http://julia,[email protected]
Postat av: Anonym

det är ju pinsamt att dom inte skött de bättre... så jävla segt

2011-06-27 @ 22:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0