Fredag

God morgon , sorry för dålig updatering
men jag åkte hem till Öland igår eftersom
att jag ska på begravning idag .. Ledig från
skolan då . Jag mådde så dåligt igår , ont
i halsen , nästan feber och aa bara dåligt !
idag har jag 38.0 o det är lite feber
men jag ska se hur jag mår innan
vi ska på begravningen för jag vill verkligen gå!
så måste försöka att piggna till lite ...
Har iaf duschat och ätit frukost nu
och så ska jag bara  göra mig i ordning.
Märkte att jag var hemma själv med ,
trodde syrran skulle vara ledig
från skolan men hon är inte hemma iaf!

/ eerikahallberg <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

usch begravning är inte kul:( lycka till:)

2011-06-10 @ 10:14:50
Postat av: Lisa

jobbigt med feber:/ hoppas du orkar gå på begravningwn:)

2011-06-10 @ 10:15:25
Postat av: Anders

du kommer nog orka med de:)

2011-06-10 @ 10:15:44
Postat av: Anonym

ojoj de lät inte så kul:/

2011-06-10 @ 10:16:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0