Söndag

Förlåt förlåt föööörlåt !
dålig update jag vet ! men nu
var det såhär : att i fredags var
jag ute hela kvällen/natten , kom
hem vid 6 på morgonen och somnade
vid 7 sen vid halv 10 så gick jag
upp och duschade och sen åt Sara
och jag frukost , och så packade jag
lite sen vid halv 12 kom mamma
och hämtade mig och då åkte jag ,
mamma , anna och camilla till Bergkvara
då var de ju dags för vattenfestivalen :D
vi var i bergkvara vid typ halv 1 kanske ,
och då packade vi in våra saker i Elins stuga
och sen började vi dricka lite smått :)
sen vid halv 2 kom Elin och så satt vi ute vi
hennes altan och hade det så mysigt :)
det blev fint väder till slut :D awsome !
efter 3 så gick vi ner mot festivalen och då
åt vi lite mat där och sen gick runt lite
och sen så kollade vi på Zillah & Totte haha ,
så himla sött :D och hon är så grymt duktig !!
sen när de var klart så satte vi oss i Öltältet
och hade de trevligt :) och vid halv 9 då var
det dags föööör ....... ERIC SAADE :D
asså det var grymt bra , inte ett dugg besviken
förutom att det stod massa folk ivägen men
fick väldigt bra bilder med telefonen så
det var bra :) tog säkert över 80 bilder
på bara han :o så lägger upp några
någon gång när jag får tid :)
sen så var det dags för Melody Club men
dom blev en timma försenade eftersom de
var mycket att göra ! så mamma och jag stod där
och väntade i typ en timma , lite jobbigt !
men det var värt väntan , dom var grymt bra !!!
så himla bra låtar och de svängde ;) sen
gick vi hem runt tolv tiden ungefär tror jag :)
så det var en riktigt trevlig kväll ! :)
'
Nu är jag hemma i Kalmar och har packat
upp allt och duschat och sen ska jag
göra mig i ordning och sen kommer min sötnos
hit :)
'
'
En bild så länge som smakprov ;) muuums på han !
ser ut som att vi står jätte nära men zoomade så mycket
det bara gick haha ;)
'
/ eerikahallberg <3

Kommentarer
Postat av: Hanna Lindström

ojoj det låter som att du hade det väldigt trevligt:)bra med vädret åde:) totte är så himla söt hehe:) och mums på eric saaaade!

2011-07-17 @ 15:47:54
Postat av: Anonym

åjhhhh mums på han!!!

2011-07-17 @ 15:48:14
Postat av: Lina Mellberg

bra att du hade det så trevligt:) älskar verkligen melody club:) hoppas du har nån bild på dom med hehehe:)

2011-07-17 @ 15:49:00
URL: http://[email protected]
Postat av: Anonym

grrr ge mig!

2011-07-17 @ 15:49:37
Postat av: Andreas

var också där, fan vilket drag de var när melody club upträde:) men eric var med bra:)

2011-07-17 @ 15:50:52
Postat av: Anonym

åh ville med dit ju:( fan du verkade ha det jätte kul ju:) fan vad syyyynd att jag inte va där hade ju blivit ännu bättre;)

2011-07-17 @ 15:51:35
Postat av: Anonym

aa lite dålig update asså;(

2011-07-17 @ 15:52:07
Postat av: Emma

väntar på fler bilder då:D

2011-07-17 @ 15:52:39
Postat av: Mimmi

var med där, det var helt sjukt vad bra alla var:) älskar eric saaaade han var helt klsrt bäääst:)

2011-07-17 @ 15:53:44
Postat av: Anton

guuud han var såå bra så jag tror jag dör , looove<3

2011-07-17 @ 15:54:22
URL: http://antongabrielsson.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0