Tisdag

Idag gick vi upp runt halv 11
och så åt vi lite lunch
och gjorde oss i ordning
sen drog vi till stan , skulle
hämta biobiljetterna :D
och sen när vi gjort det
så var det en timma kvar
innan bion började så vi
gick och kollade lite på
baronen och jag hittade
en tröja som jag velat ha
så himla länge ! :D
och de va REA på den
med så det va ännu bättre ;)
inte den färgen jag hade
tänkt mig men den va as
snygg :) kommer bild sen ;)
Moster och kusinen skulle
också kolla på samma bio
så vi träffade dom innan :)
Harry Potter and the deathly hallows part 1
Den var grymt bra verkligen :)
längtar till den sista kommer :D
Nu är vi iaf hemma och ska
snart göra lite mat :D


tjarrrrrråå !

/ eerikahallberg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0