Tisdag

Tjo tjena , orkade inte starta datan
idag på morgonen så blev inga
inlägg då :p men men , ska uppdatera
dagen nu !
Började skolan kvart i 10
och sen kom jenny hit runt 9 så
hade vi sällskap till skolan :)
det var kul att gå tillsammans med
någon och prata samtidigt :) sen
förberedde vi oss för redovisningen
om anorexia ... vi trodde inte vi skulle
behöver redovisa idag men det fick vi
iaf :p så då var det skönt att få det
överstökat iaf :D och sen sista idrottslektionen :(
buuuuhuu , känns lite trist :( gick bara
igenom lite teori ....
och sen var det prov i matlagningen , svarade
på nästan allt , hade inte pluggat på
det som vi inte trodde att vi skulle ha :o
hon sa liksom en sak sen blev det
en annan :S men men det mesta kunde jag ...
'
Sen efter skolan så drog Jenny & jag till
gymmet och satte oss där till mamma
kom in till stan och då gick vi bort
till gymnasten sen så hämtade mamma
o mormor mig där och jenny gick till bussen
'
Sen åkte vi till Maxi och handlade lite
och sen skjutsade dom hem mig :)
'
Så nu är jag hemma och snart
är det Handboll igen :D mot
Argentina ;) dom borde dom
också ta !!
'
Ska lägga över lite bilder från
mobilen på dagens outfit osv ...
'
/ eerikahallberg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0