Tisdag

ÄNTLIGEN funkar mitt internet igen !
asså fick panik igår ! blev så förbannad
och mobilen la av också så fick ju byta
till min gamla och så började den
dampa :s aa men nu byter jag inte
telefonen ... inte än iaf !
det är ju lustigt att så  fort datorn
inte funkar så funkar inte telefonen :S
telenor skiiiit !
Byte från iPhone till Sony Ericsson ^^ det är ju kanoooon -_-

'
'
Aja , men vaknade iaf vid 9 idag ;)
det var bättre haha ;D
men låg kvar och kollade på tv
och sen gick jag upp och lagade
lunch för tänkte att jag äter dirket
istället för frukost för ska
dra och träna sen om en stund tänkte jaaaag ;)



Ibland blir jag lite rejäääält förbannad på dig
mitt lilla skit bredband , men jag älskar dig
iaf .... :*

'
'
Men vi hörs lite senare innan jag drar :*

'
/ eerikahallberg <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

håller med, jobbigt när det dampar alltihop....

2011-01-11 @ 20:29:02
Postat av: erika

ja om något

2011-01-11 @ 20:38:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0