Thahahaha ! våfflor ...

Har inte sovit nånting :o inte
ens varit i närheten :o man
blir inte trött av att göra
nått ;) det var skönt med
en promenad innan :D
nu ska jag ta mig en till promenad :)
ska träffa mamma sen vid 6 också :)
'
puss på er :*








'
BTW ! glömde en sak innan
som jag tänkte jag skulle
skrivit men glömde ;)
om praktiken ...
när jag var på KonsumBagarn
så fick jag & Jenny rulla massa
j*vla våfflor hela natten , och
jag fick rulla sånna idag med
men absolut inte lika många
som där xD haha fy hatar dom
där våfflorna asså ! theyr'e stalking
meeee :o OMG !!
'
/ eerikahallberg <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

du var gryyymt söööt:)

2011-01-28 @ 12:11:25
Postat av: adam

ohhh sexi ;)

2011-01-28 @ 12:11:55
Postat av: Sebastian Johansson

Lät inte kul det där med våfflornaxD

2011-01-28 @ 12:14:58
Postat av: Anonym

Haha hur orkar man det ?: o

2011-01-28 @ 12:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0