SVAR PÅ TAL ??!!

Postat av: anonym
Gud vilken fin frysyr du har :o vad använder du för att få det så fint ?
Kraaaamiz
Svar: Åh tack så mycket :) jag använder egentligen inget speciellt men jag
låter det självtorka så jag fönar det aldrig och sen tar jag i lite styling mousse medans
håret är blött och sen kammar jag de och sen när det börjar torka så har jag i hårspray och
nått styling pulver till luggen :)
Postat av: Mia
Du ser väldigt naturlig ut , använder du mycket smink eller är det helt natruligt ? :)
Svar:
Tack :) Asså jag använder inte överdrivet mycket smink , bara lagom särskilt under
vardagarna men när man ska på fest så gör man ju sig lite extra fin :)
Postat av: Anoooonym
Hejsan skulle vilja veta vilka andra bloggar du
läser, om du läser några andra rättare sagt.
Kram, ha det bra
Svar:
Jag brukar läsa : www.kissies.se, desireenilsson.se, paow.se, hugorosas.se , och sen några av mina vänner :)
Postat av: vill inte skriva mitt namn
vad tycker du är viktigast hos en kille? utseendet eller personligheten? tacksam för svar!:)
Svar:
Personligheten är heeeelt klar det viktigaste! man måste va en sån pålitilig person som möjlligt för
att jag ska lita på den men det är klart att utseendet har lite betydelse men det är ändå inte det
som räknas egentligen.
Postat av: persson
tycker du om tennis.
Svar:
Brukar inte kolla på tennis så ofta men de kan va rätt kul ibland
Postat av: schteeekarn !
vad gillar du mest, sommarn eller vintern?
puss på da!
Svar:
Helt klart sommaren!!!
Postat av: anonym.
gillar du adam lambert? är inte han bög??
Svar:
Jag förstår inte vad det spelar för roll om han är
bög eller inte? Han kan va bra för det. Och : jaa , jag gillar
Adam Lambert , jag tycker han har en otrolig sångröst och
han gör väldigt bra låtar..
Postat av: Erica i stockholm
Hej ville bara säga först och främst : Fint namn! :)
men min fråga nu då:
du verkar vara väldigt smal? hur kan du hålla dig i så bra form?:o vill gärna ha svar,behöver nämligen lite tips:) kram på dih (:
Svar:
Hej tack detsamma du :)
Tycker inte att jag är överdrivet smal men jag tränar och så , försöker att
äta så nyttigt som möjlligt. Klart man inte bara ska gå runt och tänka på
vad man äter och så men när man tränar så är det bra att tänka
på vad det är man äter egentligen :)
Postat av:
är du kär just nu ?
Svar:
Kär är ett väldigt svårt ord , klart man gillar någon
men det är skillnad på kär & gillar..
Postat av: Malle
Förlåt ville bara kommentera den där anonyma idioten där uppe om adam lambert vad spelar det för roll om han är bög? kan väll va grym för de??
Aa men undrar en ganska tråkig fråga men bara för att ha nått att fråga så är du en trevlig person? vad anser du själv?
Svar:
Ja jag håller med dig till fullo..
Jag tycker att jag är  ganska trevlig av mig , dom som är runt omkring brukar
iaf säga det , är väldigt social av mig så det är nog en fördel
Postat av: malin
undrar lite som en annan fast inte exakt samma men när tycker du är okej att bli av med oskulden? jag är 16 är det för ungt?
snälla svara!
kram
Svar:
16 är ganska lagom för då är man såkallad byxmyndig så då
får man ha det om man vill. Så det är inte för ungt. Man måste
känna det själv också om man är redo eller inte .
Postat av: hata kissie!
en fråga om kissie
tycker du att hon ser bra ut? skulle du kunna tänka
dig att se ut som henne? plastikoperera dig och förstora alla jävla olika delar som går att förstora?
ha de bra :)
Svar:
Hon är väldigt tillfixad , tror inte ett dugg på att hon ser ut sådär i verkligheten , hon photoshopar
nog alla sina bilder för man ser henne i tv och då ser hon inte alls ut så som hon
gör på sina egna bilder. Och NEJ jag skulle verkligen inte vilja se ut som henne. Och skulle aldrig
förstora nått överhuvudtaget.
Postat av: Ditt största fan :) melissa
Hej ville bara säga att jag gillar verkligen din blogg, du är så naturlig du skulle verkligen passa in i den riktiga bloggvärlden för du skriver så naturligt och inte håller på och aa va som dom andra fjortizarna. du verkar vara en bra och trevlig tjej fortsätt blogga läser varje dag :)
juste en fråga kan ju fråga då om du skulle vilja bli en känd bloggerska? :)
puss ha det braaaaaa !
Svar:
Hej oj tack det kom som en chock :) kul att höra :)
Svar på din fråga, ja de klart man skulle vilja bli det
nån dag men de är nog väldigt svårt :)
Postat av: ...
vad tycker du om att göra på din fritid?
Svar:
Jag tycker om att gymma, träffa kompisarna, kolla på film, gå på stan och
lite allt möjlligt, festa , lyssna på musik m.m som vanlgia tonårstjejer i min
ålder gillar
Postat av: Elin
favorit artist? :)
Svar:
Oj den var svår ... :o Men aa kan nog säga Adam Lambert då om
man ska välja någon :)
Postat av: Lella
Hur vill du helst spendera en fredagskväll? med pojkvän med film o mys eller festa med kompisarna???
Svar:
Egentligen vill man ju göra båda sakerna, så det går
ju inte precis att välja på det .
Postat av:
vilket lag hejar du på i allsvenskan? :)
vilken är din favorit fotbollspelare om du får välja vem du vill?
vilka hejade du på i vm förra året?
Svar:
Jag hejjar självklart på Kalmar FF i allsvenskan :)
Favoritspelar är nog Zlatan :)
Jag hejjade på Spanien
Postat av: grrrr
vem hejjade du på i idol? vem ville du skulel vinna från början?
Svar:
Från början hejjade jag på Olle men sen när det
stod mellan Jay och Minnah så var det
självklart Jay !
Postat av: Maja
Hej fin blogg, ville bara säga de, gillar dina bilder starkt :)
men tänker du mycket på vad du äter? försöker du att vara nyttig o hälsosam? kram
Svar:
Hej tack så mycket :)
Jag försöker att äta så nyttigt som möjlligt. Vissa dagar går bättre än andra
Postat av: Anna
Om du fick välja någon annan som du skulle vilja va för en dag vem skulle du välja och varför?
Svar:
Jag skulle vilja vara en känd bloggerska helt klart :D och se hur dom lever livet ,
vissa tror att dom inte är som vanliga människor men det är dom , bara
det att dom är kända. Men egentligen är liven detsamma , så de skulle
jag vilja testa o se om de va nån skillnad
Postat av:
hoppas min fråga kommer med, väldigt många som redan kommenterat men gör ett försök :) skulle vilja veta vad du anser om all kritik mot bloggerskorna som typ dessie kissie och paow? eller rättare sagt tyycker du att de är okej att dom hänger ut varandra i sina bloggar? :)
kram
Svar:
Ja de klart , svarar på alla frågor :)
Tycker inte att det är okej egentligen men det klart att
läsa xD kul att se hur patetiska dom är mot
varandra men tror också att det är väldigt
mycket skitsnack , vet inte om man ska tro
på att dom hatar varandra så mycket som dom säger..
Postat av:
Såg bilden i förra inlägget och därför undrar jag, har du verkligen Paow som förebild? Om ja, varför?
Svar:
Man kan typ säga att jag har de, vad gäller bloggerskor... För hon är så naturlig , hon
skriver om allt möjlligt och inte att hon ska festa varje dag utan hon kan också
skriva om dom tråkiga sakerna hon gör och de är ändå kul att läsa
även om de va tråkigt för henne ..
Postat av: Nina :)
paow är min förebild också :D vill också veta varför du har henne som förebild :)
Svar:
Kolla föregående svar
Postat av: =)))
visst är jag bäst? =)
Svar:
Aaa eller hur anton ;)
Postat av: lol's
Vilken är din absoluta favorit film? och varför?
Svar:
The ring filmerna :D för att jag älskar skräck filmer
och tycker dom är grymma ;)
Postat av: Mathilda
Vilken är din favorit affär? och hu många gånger i veckan tränar du? :)
Svar:
Min favorit affär är nog Gina tricot eller New Yorker. Jag tränar så
ofta som jag kan , när det är skola så tränar jag nog
nästan varje dag:)
Postat av: i stort behov av råd ....
hej skulle vilja ha hjälp med en sak, lite pinsamt att fråga men försöker iaf du verkar kunna de här :)
asså min pojkvän vill typ ha sex hela tiden och jag vill inte göra han arg så jag går ju med på de :( vet inte hur jag ska göra, deär inte de enda jag vill göra med han liksom.. har du nått bra råd till mig? :)
tack på förhan !
Svar:
Det är svårt de där , vet inte riktigt men asså du ska va så
ärlig som du kan mot honom och accepterar han inte
att du inte vill så kanske du skulle tänka på
om han verkligen är så bra för dig ? det är inte meningen
att du ska gå runt och känna dig obekväm i hans närvaro
Postat av: Syster yster <3
Hej syrran ! Vad är de bästa du tycker om mig? Vad är de jobbiga med mig ? Är de nått speciellt roligt minne du kommer ihåg med mig? Är tacksam för svar haha ;)
älskar dig <3
Svar:
Hej syrran :D det bästa med dig är att du är min syster och ingen annans :)
det jobbiga med dig är att du kan va riiiiiktigt jobbig ibland ;)
Nått roligt minne ... allt , men ska man välja nått så måste de va
Ängelholm när vi cyklade på kvällarna :D
kommer du ihåg han som sprang ? o då sa vi : sping sping spiiiiing :D
Älskar dig ! <3
Postat av: Natalie
Vad är din största dröm i livet ? :)
Svar:
Min största dröm ... är att det ska gå så bra som
möjlligt att man har ett bra jobb
och en fin familj :)
Postat av: anonym
Finns det en eller flera killar som du är kär i just nu?
Svar:
Så kan man inte säga .... tycker inte man kan
va "kär" i flera samtidigt , man kan gilla många samtidigt
men inte vara kär i många. jag kan iaf inte de
Postat av: Theo
Du va väldigt snygg ville jag bara säga:)
fråga då har du haft många killar?:)
Svar:
Ah tack så mycket :)
många kan man inte påstå har inte bara haft
några seriösa förhållanden sen har
dom andra varit mer ... oseriösa..
Postat av: Pauline
Fin blogg gillar ditt sammanhang i alla inläggen:) bryr du dig mycket om ditt utseende eller kvittar de för dig?:) du ser väldigt bra ut
Svar:
Tack så mycket ! :) det är klart man bryr sig om sitt utseende , det gör iaf jag :)
Postat av: anneli
min fråga är varför du alltid skymmer ditt ansikte på korten du lägger ut. Antingen har du handen framför eller en halsduk, eller helt enkelt gör en "ful" minn? Varför inte bara se ut som du gör naturligt? Hade velat se en sådan bild
Svar:
Jag vet inte riktigt varför , känner mig mer bekväm med det kanske.
Jovisst , men jag är rätt 100 på att jag nån gång lagt ut en sån
bild annars har jag iaf ggjort det nu den senaste tiden...
Postat av: Lisa
Varför kan du inte färga håret brunt igen?
Så mycket finare och naturligare! :)
Svar:
Nej jag trivs bättre i blondt :)
När jag var brunett var jag så osäker o de är jag
inte längre
Postat av: Benny
Gillar din blogg.. väldigt natrulig och rolig att läsa:) vad har du för favorit tv serie och varför?eller om du har fler så får du gärna berätta de
Svar:
Tack så mycket :) oh jag har en serie som jag
verkligen ääääälskar ! och det är The Vampire Diaries ...
och varför vet jag egentligen inte , men tycker det
är väldigt spännande och tycker om vampyrer :D
Postat av: lisa magnusson
favoritlåt/låtar?
Svar:
Oj har så många men kan säga några : Mikrofånkåt, Dirty situation , Bumpy ride,
Gubben i lådan, Just the way you are m.m :)
Postat av: Julia från skåne :)
Hej hej de var julia från skåne här:) ville bara säga att din blogg är väldigt bra att läsa!
ville bara höra om du varit i skåne någon gång?och vad tyckte du om de?:)
Svar:
Hej hej , tack så mycket :)
Ja de har jag faktiskt , var i Ängelholm för ... 2 sommrar sen tror jag de va . Jag tyckte
det var väldigt kul och fint var det också , folket var trevliga också :)
Postat av: Agnes
Hur många par skor har dU?:)
Svar:
Oj haha det har jag inte tänkt på
men ska gå o räkna ...
Okej jag har exakt 27 st!
Postat av:
kan du inte visa hur du sminkar dig? alltså steg för steg i bilder eller video? :)
Svar:
Jo det var en bra ide , de kan jag se till att fixa nån gång om du vill :)
Postat av: :)
Kan du inte börja med att videoblogga? :) skulle vara kul att se hur du beteer dig live om man säger så puss :)
Svar:
Har också tänkt på de , men varje gång jag ska göra det så
har datorn dampat ihop men ska försöka
fixa de :)
Postat av:
Hej, jag tror du skulle passa väldigt bra in i bloggvärlden, den riktiga och tjäna pengar och allt sånt:) skulle du vilja de?
Svar:
Tack så hemskt mycket :) ja de klart , de skulle va som en dröm :)
Postat av: lisa :)
varför är du så söt ?:)
Svar:
Naw tack Lisa , glad jag blir att du säger så :)
har väldigt svårt för att ta åt mig komplimanger så
vet inte varför haha :)
Postat av: Hannah
Brukar du festa ofta? du ser ut som en riktig partybrud :)
Svar:
Nej nej inte allt för ofta , bara vid vissa speciella
tillfällen, hah tack så mycket du :)
Postat av:
Brukar du läsa Dennis M blogg?
Svar:
Det händer men tycker inte den är särskilt rolig..
Postat av: carin
Saknar du ditt bruna hår? Om jag ska vara helt ärligt passar du bättre i det, snyggt. Då slipper du även färga din utväxt, eller hur? :-)
Svar:
Kan faktiskt säga helt ärligt att ibland saknar man det när
man kollar på gamla bilder .. Tack så mycket :) men jag skulle
nog aldrig kunna färga tillbaka till brunt , för jag trivs så
bra i blondt och jag känner mig självsäkrare :) o de klart de
är jobbigt att behöva färga så ofta men det är helt klart
värt de :)
Postat av: Hoppas du förstår vem jag e ^^
Kom ju inte på någon fråga, så frågar bara när det är dags att träffas? :P
Svar:
Ja jag förstår vem det är o svaret vet du redan ;)
Har du nått nyårslöfte isåfall vad? :)
Svar:
Jag har ett nyårslöfte att inte äta godis! :D
Postat av: Bea
Vad är viktigast för dig?vänner eller kärlek?
Svar:
Båda två är lika viktiga tycker jag.
Postat av:
är du en pålitlig person? om de är en kompispojkvän som skriver till dig och du gillar han lite med, skulle du kunna börja träffa och skriva flörtiga saker bakom din kompis rygg då?
Svar:
JA jag är en pålitlig person , tycker jag själv. Nej nej det skulle jag aldrig
kunna göra. Hatar folk som är otrogna o skulle aldrig kunna göra
så mot en kompis...
Postat av: anonym
Gud vilken fin frysyr du har :o vad använder du för att få det så fint ?
Kraaaamiz
Svar: Åh tack så mycket :) jag använder egentligen inget speciellt men jag
låter det självtorka så jag fönar det aldrig och sen tar jag i lite styling mousse medans
håret är blött och sen kammar jag de och sen när det börjar torka så har jag i hårspray och
nått styling pulver till luggen :)
Postat av: Mia
Du ser väldigt naturlig ut , använder du mycket smink eller är det helt natruligt ? :)
Svar:
Tack :) Asså jag använder inte överdrivet mycket smink , bara lagom särskilt under
vardagarna men när man ska på fest så gör man ju sig lite extra fin :)
Postat av: Anoooonym
Hejsan skulle vilja veta vilka andra bloggar du
läser, om du läser några andra rättare sagt.
Kram, ha det bra
Svar:
Jag brukar läsa : www.kissies.se, desireenilsson.se, paow.se, hugorosas.se , och sen några av mina vänner :)
Postat av: vill inte skriva mitt namn
vad tycker du är viktigast hos en kille? utseendet eller personligheten? tacksam för svar!:)
Svar:
Personligheten är heeeelt klar det viktigaste! man måste va en sån pålitilig person som möjlligt för
att jag ska lita på den men det är klart att utseendet har lite betydelse men det är ändå inte det
som räknas egentligen.
Postat av: persson
tycker du om tennis.
Svar:
Brukar inte kolla på tennis så ofta men de kan va rätt kul ibland
Postat av: schteeekarn !
vad gillar du mest, sommarn eller vintern?
puss på da!
Svar:
Helt klart sommaren!!!
Postat av: anonym.
gillar du adam lambert? är inte han bög??
Svar:
Jag förstår inte vad det spelar för roll om han är
bög eller inte? Han kan va bra för det. Och : jaa , jag gillar
Adam Lambert , jag tycker han har en otrolig sångröst och
han gör väldigt bra låtar..
Postat av: Erica i stockholm
Hej ville bara säga först och främst : Fint namn! :)
men min fråga nu då:
du verkar vara väldigt smal? hur kan du hålla dig i så bra form?:o vill gärna ha svar,behöver nämligen lite tips:) kram på dih (:
Svar:
Hej tack detsamma du :)
Tycker inte att jag är överdrivet smal men jag tränar och så , försöker att
äta så nyttigt som möjlligt. Klart man inte bara ska gå runt och tänka på
vad man äter och så men när man tränar så är det bra att tänka
på vad det är man äter egentligen :)
Postat av:
är du kär just nu ?
Svar:
Kär är ett väldigt svårt ord , klart man gillar någon
men det är skillnad på kär & gillar..
Postat av: Malle
Förlåt ville bara kommentera den där anonyma idioten där uppe om adam lambert vad spelar det för roll om han är bög? kan väll va grym för de??
Aa men undrar en ganska tråkig fråga men bara för att ha nått att fråga så är du en trevlig person? vad anser du själv?
Svar:
Ja jag håller med dig till fullo..
Jag tycker att jag är  ganska trevlig av mig , dom som är runt omkring brukar
iaf säga det , är väldigt social av mig så det är nog en fördel
Postat av: malin
undrar lite som en annan fast inte exakt samma men när tycker du är okej att bli av med oskulden? jag är 16 är det för ungt?
snälla svara!
kram
Svar:
16 är ganska lagom för då är man såkallad byxmyndig så då
får man ha det om man vill. Så det är inte för ungt. Man måste
känna det själv också om man är redo eller inte .
Postat av: hata kissie!
en fråga om kissie
tycker du att hon ser bra ut? skulle du kunna tänka
dig att se ut som henne? plastikoperera dig och förstora alla jävla olika delar som går att förstora?
ha de bra :)
Svar:
Hon är väldigt tillfixad , tror inte ett dugg på att hon ser ut sådär i verkligheten , hon photoshopar
nog alla sina bilder för man ser henne i tv och då ser hon inte alls ut så som hon
gör på sina egna bilder. Och NEJ jag skulle verkligen inte vilja se ut som henne. Och skulle aldrig
förstora nått överhuvudtaget.
Postat av: Ditt största fan :) melissa
Hej ville bara säga att jag gillar verkligen din blogg, du är så naturlig du skulle verkligen passa in i den riktiga bloggvärlden för du skriver så naturligt och inte håller på och aa va som dom andra fjortizarna. du verkar vara en bra och trevlig tjej fortsätt blogga läser varje dag :)
juste en fråga kan ju fråga då om du skulle vilja bli en känd bloggerska? :)
puss ha det braaaaaa !
Svar:
Hej oj tack det kom som en chock :) kul att höra :)
Svar på din fråga, ja de klart man skulle vilja bli det
nån dag men de är nog väldigt svårt :)
Postat av: ...
vad tycker du om att göra på din fritid?
Svar:
Jag tycker om att gymma, träffa kompisarna, kolla på film, gå på stan och
lite allt möjlligt, festa , lyssna på musik m.m som vanlgia tonårstjejer i min
ålder gillar
Postat av: Elin
favorit artist? :)
Svar:
Oj den var svår ... :o Men aa kan nog säga Adam Lambert då om
man ska välja någon :)
Postat av: Lella
Hur vill du helst spendera en fredagskväll? med pojkvän med film o mys eller festa med kompisarna???
Svar:
Egentligen vill man ju göra båda sakerna, så det går
ju inte precis att välja på det .
Postat av:
vilket lag hejar du på i allsvenskan? :)
vilken är din favorit fotbollspelare om du får välja vem du vill?
vilka hejade du på i vm förra året?
Svar:
Jag hejjar självklart på Kalmar FF i allsvenskan :)
Favoritspelar är nog Zlatan :)
Jag hejjade på Spanien
Postat av: grrrr
vem hejjade du på i idol? vem ville du skulel vinna från början?
Svar:
Från början hejjade jag på Olle men sen när det
stod mellan Jay och Minnah så var det
självklart Jay !
Postat av: Maja
Hej fin blogg, ville bara säga de, gillar dina bilder starkt :)
men tänker du mycket på vad du äter? försöker du att vara nyttig o hälsosam? kram
Svar:
Hej tack så mycket :)
Jag försöker att äta så nyttigt som möjlligt. Vissa dagar går bättre än andra
Postat av: Anna
Om du fick välja någon annan som du skulle vilja va för en dag vem skulle du välja och varför?
Svar:
Jag skulle vilja vara en känd bloggerska helt klart :D och se hur dom lever livet ,
vissa tror att dom inte är som vanliga människor men det är dom , bara
det att dom är kända. Men egentligen är liven detsamma , så de skulle
jag vilja testa o se om de va nån skillnad
Postat av:
hoppas min fråga kommer med, väldigt många som redan kommenterat men gör ett försök :) skulle vilja veta vad du anser om all kritik mot bloggerskorna som typ dessie kissie och paow? eller rättare sagt tyycker du att de är okej att dom hänger ut varandra i sina bloggar? :)
kram
Svar:
Ja de klart , svarar på alla frågor :)
Tycker inte att det är okej egentligen men det klart att
läsa xD kul att se hur patetiska dom är mot
varandra men tror också att det är väldigt
mycket skitsnack , vet inte om man ska tro
på att dom hatar varandra så mycket som dom säger..
Postat av:
Såg bilden i förra inlägget och därför undrar jag, har du verkligen Paow som förebild? Om ja, varför?
Svar:
Man kan typ säga att jag har de, vad gäller bloggerskor... För hon är så naturlig , hon
skriver om allt möjlligt och inte att hon ska festa varje dag utan hon kan också
skriva om dom tråkiga sakerna hon gör och de är ändå kul att läsa
även om de va tråkigt för henne ..
Postat av: Nina :)
paow är min förebild också :D vill också veta varför du har henne som förebild :)
Svar:
Kolla föregående svar
Postat av: =)))
visst är jag bäst? =)
Svar:
Aaa eller hur anton ;)
Postat av: lol's
Vilken är din absoluta favorit film? och varför?
Svar:
The ring filmerna :D för att jag älskar skräck filmer
och tycker dom är grymma ;)
Postat av: Mathilda
Vilken är din favorit affär? och hu många gånger i veckan tränar du? :)
Svar:
Min favorit affär är nog Gina tricot eller New Yorker. Jag tränar så
ofta som jag kan , när det är skola så tränar jag nog
nästan varje dag:)
Postat av: i stort behov av råd ....
hej skulle vilja ha hjälp med en sak, lite pinsamt att fråga men försöker iaf du verkar kunna de här :)
asså min pojkvän vill typ ha sex hela tiden och jag vill inte göra han arg så jag går ju med på de :( vet inte hur jag ska göra, deär inte de enda jag vill göra med han liksom.. har du nått bra råd till mig? :)
tack på förhan !
Svar:
Det är svårt de där , vet inte riktigt men asså du ska va så
ärlig som du kan mot honom och accepterar han inte
att du inte vill så kanske du skulle tänka på
om han verkligen är så bra för dig ? det är inte meningen
att du ska gå runt och känna dig obekväm i hans närvaro
Postat av: Syster yster <3
Hej syrran ! Vad är de bästa du tycker om mig? Vad är de jobbiga med mig ? Är de nått speciellt roligt minne du kommer ihåg med mig? Är tacksam för svar haha ;)
älskar dig <3
Svar:
Hej syrran :D det bästa med dig är att du är min syster och ingen annans :)
det jobbiga med dig är att du kan va riiiiiktigt jobbig ibland ;)
Nått roligt minne ... allt , men ska man välja nått så måste de va
Ängelholm när vi cyklade på kvällarna :D
kommer du ihåg han som sprang ? o då sa vi : sping sping spiiiiing :D
Älskar dig ! <3
Postat av: Natalie
Vad är din största dröm i livet ? :)
Svar:
Min största dröm ... är att det ska gå så bra som
möjlligt att man har ett bra jobb
och en fin familj :)
Postat av: anonym
Finns det en eller flera killar som du är kär i just nu?
Svar:
Så kan man inte säga .... tycker inte man kan
va "kär" i flera samtidigt , man kan gilla många samtidigt
men inte vara kär i många. jag kan iaf inte de
Postat av: Theo
Du va väldigt snygg ville jag bara säga:)
fråga då har du haft många killar?:)
Svar:
Ah tack så mycket :)
många kan man inte påstå har inte bara haft
några seriösa förhållanden sen har
dom andra varit mer ... oseriösa..
Postat av: Pauline
Fin blogg gillar ditt sammanhang i alla inläggen:) bryr du dig mycket om ditt utseende eller kvittar de för dig?:) du ser väldigt bra ut
Svar:
Tack så mycket ! :) det är klart man bryr sig om sitt utseende , det gör iaf jag :)
Postat av: anneli
min fråga är varför du alltid skymmer ditt ansikte på korten du lägger ut. Antingen har du handen framför eller en halsduk, eller helt enkelt gör en "ful" minn? Varför inte bara se ut som du gör naturligt? Hade velat se en sådan bild
Svar:
Jag vet inte riktigt varför , känner mig mer bekväm med det kanske.
Jovisst , men jag är rätt 100 på att jag nån gång lagt ut en sån
bild annars har jag iaf ggjort det nu den senaste tiden...
Postat av: Lisa
Varför kan du inte färga håret brunt igen?
Så mycket finare och naturligare! :)
Svar:
Nej jag trivs bättre i blondt :)
När jag var brunett var jag så osäker o de är jag
inte längre
Postat av: Benny
Gillar din blogg.. väldigt natrulig och rolig att läsa:) vad har du för favorit tv serie och varför?eller om du har fler så får du gärna berätta de
Svar:
Tack så mycket :) oh jag har en serie som jag
verkligen ääääälskar ! och det är The Vampire Diaries ...
och varför vet jag egentligen inte , men tycker det
är väldigt spännande och tycker om vampyrer :D
Postat av: lisa magnusson
favoritlåt/låtar?
Svar:
Oj har så många men kan säga några : Mikrofånkåt, Dirty situation , Bumpy ride,
Gubben i lådan, Just the way you are m.m :)
Postat av: Julia från skåne :)
Hej hej de var julia från skåne här:) ville bara säga att din blogg är väldigt bra att läsa!
ville bara höra om du varit i skåne någon gång?och vad tyckte du om de?:)
Svar:
Hej hej , tack så mycket :)
Ja de har jag faktiskt , var i Ängelholm för ... 2 sommrar sen tror jag de va . Jag tyckte
det var väldigt kul och fint var det också , folket var trevliga också :)
Postat av: Agnes
Hur många par skor har dU?:)
Svar:
Oj haha det har jag inte tänkt på
men ska gå o räkna ...
Okej jag har exakt 27 st!
Postat av:
kan du inte visa hur du sminkar dig? alltså steg för steg i bilder eller video? :)
Svar:
Jo det var en bra ide , de kan jag se till att fixa nån gång om du vill :)
Postat av: :)
Kan du inte börja med att videoblogga? :) skulle vara kul att se hur du beteer dig live om man säger så puss :)
Svar:
Har också tänkt på de , men varje gång jag ska göra det så
har datorn dampat ihop men ska försöka
fixa de :)
Postat av:
Hej, jag tror du skulle passa väldigt bra in i bloggvärlden, den riktiga och tjäna pengar och allt sånt:) skulle du vilja de?
Svar:
Tack så hemskt mycket :) ja de klart , de skulle va som en dröm :)
Postat av: lisa :)
varför är du så söt ?:)
Svar:
Naw tack Lisa , glad jag blir att du säger så :)
har väldigt svårt för att ta åt mig komplimanger så
vet inte varför haha :)
Postat av: Hannah
Brukar du festa ofta? du ser ut som en riktig partybrud :)
Svar:
Nej nej inte allt för ofta , bara vid vissa speciella
tillfällen, hah tack så mycket du :)
Postat av:
Brukar du läsa Dennis M blogg?
Svar:
Det händer men tycker inte den är särskilt rolig..
Postat av: carin
Saknar du ditt bruna hår? Om jag ska vara helt ärligt passar du bättre i det, snyggt. Då slipper du även färga din utväxt, eller hur? :-)
Svar:
Kan faktiskt säga helt ärligt att ibland saknar man det när
man kollar på gamla bilder .. Tack så mycket :) men jag skulle
nog aldrig kunna färga tillbaka till brunt , för jag trivs så
bra i blondt och jag känner mig självsäkrare :) o de klart de
är jobbigt att behöva färga så ofta men det är helt klart
värt de :)
Postat av: Hoppas du förstår vem jag e ^^
Kom ju inte på någon fråga, så frågar bara när det är dags att träffas? :P
Svar:
Ja jag förstår vem det är o svaret vet du redan ;)
Har du nått nyårslöfte isåfall vad? :)
Svar:
Jag har ett nyårslöfte att inte äta godis! :D
Postat av: Bea
Vad är viktigast för dig?vänner eller kärlek?
Svar:
Båda två är lika viktiga tycker jag.
Postat av:
är du en pålitlig person? om de är en kompispojkvän som skriver till dig och du gillar han lite med, skulle du kunna börja träffa och skriva flörtiga saker bakom din kompis rygg då?
Svar:
JA jag är en pålitlig person , tycker jag själv. Nej nej det skulle jag aldrig
kunna göra. Hatar folk som är otrogna o skulle aldrig kunna göra
så mot en kompis...
Det var allt :) hoppas ni fått dom svar
ni hoppats på , fortsätt kommentera dom
andra inläggen :) puss :*
/ eerikahallberg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0