Onsdag

Helluuuuuuu , nu är man vaken .... eller
vaknade vid kvart i 8 och gick upp kvart över ...
och så nu har jag duschat och sen börjar man
inte förens 11 o de känns rätt naaaaajsigt ;)
men gud vilken ångest jag hade inatt
asså :o jag kunde verkligen INTE somna :O
asså när man ligger där och vänder och
vrider på sig så får man ju bara ångest
av att se klockan gå o gå o gå o ......
sista gången jag kollade på klockan ,
då va hon nog halv 3 ! sen vaknade jag
till vid 5 också men sen måste jag fått nån
timmas sömn iaf ... om jag inte är trött
ikväll då vet i*an vad det är med mig :o
'
'
Aja however .... nu ska jag snart
äta lite frukost och sen göra
sig i ordning för skoooooolan ..... -_-
o de börjar ju med den rooooooligaste
lektionen :D :D :D :D
Näringslära ..... not so fun ....
'
'
/ eerikahallberg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0