Måndag

Då var första dagen på praktiken
avklarad :) det var faktiskt väldigt
kul men ibland var det ju så att
man får stå och kolla men jag fick
ändå göra ganska mycket :)
Började med att göra massa olika
sortes bröd och sen var det fika
vid 5 halv 6 ungefär och sen
gjorde vi massa semlor
för dom har extra pris på dom
denna vecka så det blev massa sånna xD
sen gjorde jag chokladbollar men
på ett annorlunda vis , man rullade dom i
choklad sen också så att kokosen och
pärlsockret skulle fastna :)
sen några skumbollar
och dom doppade man också i choklad och
kokos sen , det var faktiskt väldigt kul :D
sen gjorde vi 500 baguetter :o snacka om
att man fick ont i händerna efter ett tag
av att rulla så många xD men men ,det
gick hyffsat fort ;D
sen fikade vi och lite så , och sen gjorde vi
massa wiernerbröd , typ 200 :p
och sen sista massa semlor bullar , som
vi antaglien ska göra klart imon haha xD
men aa är väldigt trött nu -_- men har
duschat så är lite piggare :D
ska äta snart och sen vila en stund ,
behöver ju inte vila så länge för då somnar
jag säkert inte ikväll :o
ska se om jag orkar träna sen en stund :)
måste träna ryggen för får ont när jag står så
länge :/
'
/ eerikahallberg <3

Kommentarer
Postat av: Therese

Lät ju som en lyckad praktik?:)

2011-01-25 @ 12:44:58
Postat av: ;)

Lät ju väldigt kul:D men skulle aldrig klara av att gå upp så tidigt:o elelr sent?;)

2011-01-25 @ 12:46:45
Postat av: Gaabbe

500 baguetter:O OMFG!

2011-01-25 @ 12:48:25
Postat av: amanda

Semlor är det bästa som finns:) tycker du om det?

2011-01-25 @ 12:50:27
Postat av: Bea

var det inte rätt segt att göra så mycket?

2011-01-25 @ 12:54:13
Postat av: Lisa

Alltid kul att komma ut nånstans att göra lite annorlunda saker:) hur många är ni som är där?

2011-01-25 @ 12:56:20
Postat av: ???

Varför så mycket semlor?????

2011-01-25 @ 12:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0