Lördag

Hej hej , det är 1 Januari 2011 :D känns lustigt
att skriva så men så är de :)
however , hade verkligen jätte kul igår :)
trevligt folk som man va med och sen
gick vi vidare till en annan fest och
där var det också helt ok :) sen
innan tolvslaget så befann vi oss
på Stortroget och kollade på raketerna
och det var sjuuuukt mycket folk där :o haha
har aldrig sett på maken xD men
sen gick vi hem till Elin igen och så var
vi där en stund och sen skulle jag åka
bussen hem , stod där ett tag men
sen kom det typ 50 pers
och dom höll på att slåss och knuffas
så jag bestämde mig för att gå snabbt
hem ist ..... det  gick fortare ahhaa :p
Idag har jag bara sovit bort hela
dagen haha xd men tänkte
ändå att jag ska va duktig
att gå ut en stund , ska gå till
ICA , om det är öppet ? aa det
märker vi annars har jag fått en
promenad iaf :D
hejsvejs , hörs sen :D
/ eerikahallberg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0