Lördag

Hejsan svejsan , känns som att det
är söndag idag men de är ju
bara Lördag :D o de känns väldigt
gutt :) inte skola än iaf då haha ;)
'
Vaknade runt 11 idag , o sen
har jag bara legat o slappat
och så , först nu för några
timmar sen som jag började
röra på mig haha :D har diskat och lite
så , men är bekymrad över att
jag inte har något tvätttid :(
tvättkorgen är ööööööverfuuuull !
damn it !
'
Blir väll att kolla på Handbolls VM sen
runt 18.00 tiden , även att det inte
är Sverige så kan de va kul iaf :)
eller är de de ?? har ingen koll haha xD
'
/ eerikahallberg <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jo det är sverige som spelar iklväll :)

2011-01-15 @ 16:36:53
Postat av: Anonym

HEJJASWEDEN!:D

2011-01-15 @ 16:37:15
Postat av: erika

Ja jag märkte de hehe :) mot slovakien !!

Ja hejja sverige :D

2011-01-15 @ 16:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0