Hemma från staden nu

Efter att pappa & jag lämnat syrran
så åkte vi ut till Hansa city och skulle
egentligen gått på IKEA men det
var fullt med folk :o så vi struntade
i det och gick in på Mode huset
istället o då hjälpte jag pappa att
hitta lite kläder till sig själv ;)
han fick en typ av jacka/kofta , en
tjocktröja , och sen skjorta :)
as bra blev det :D
'
Sen åkte vi ut och kollade på
bygget av nya arenan och det
står ganska still hahahaha xD
visste väll de ^^
Sen åkte vi till gymnasten och
satt o kollade i 45 min
syrran ;) sen åkte vi till
Burger King !
'
& nu är jag hemma och
det fanns en tvätttid nu
så det blir att tvätta hela
kvällen :)
'
LA Ink börjar om 1 timma ugnefär med ! :D


'
/ eerikahallberg <3

Kommentarer
Postat av: Nadia

Vart har du köpt byxorna? Skitsnygga! Satt as bra ju :)

2011-02-27 @ 23:53:41
URL: http://nadiakarlstrom.bubbleroom.se/
Postat av: erika

Oj dom har jag haft väldigt länge men tror jag

köpte dom på Vila :) Tack så mycket :)

2011-02-28 @ 06:18:59
URL: http://eerikahallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0