Fredag

Sista dagen idag :D bara 3 veckor
kvar .... har gjort 700 semlor
idag ! hur många har jag då gjort
under hela veckan kan man
undra :o asså kommer aldrig
att äta en semla !! är så trött
på dom , usch äckliga !!
och ont i ryggen som vanligt :/
asså jag känner mig som
en nittiåring :(
slutade iaf kvart över 11 idag så det
var ganska segt :o
men nu har jag städat lite
och håller på att fixa
lite till tacosen ikväll :)
ska vila lite sen med och duscha :D
usch luktar bageri !! det är inte OK !
'
/ eerikahallberg <3

Kommentarer
Postat av: Melissa

Håller med skööönt med fredag:)

2011-01-28 @ 12:13:16
Postat av: Lina Danielsson

Fan du vad semlor:o usch

2011-01-28 @ 12:13:46
Postat av: Amanda

Så jäkla fin blogg du har:) puss

2011-01-28 @ 12:14:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0