Fredag

Nu var skolan slut , inte tillbaka
dit förens om 5 veckor :D det
känns rätt gutt asså :D
men lite nervöst för APUn :D
men men , så är det ju alltid :D
'
Dagen har varit kanon bra :D fick VG
i snitt på allt vi gjorde i bageriet
både idag och igår :) ingen som
fick MVG för dom delar inte ut det
än :p haha , annars hade jag ju
fått de ;) skojja ba !
'
Kommer iaf lite bilder snart
på det jag gjorde utom biskiverna
för dom fick vi inte ta hem ...
'
Snacka om att det var jobbigt
att bära 4 tunga kassar hem :o
så satans ont i armarna när
jag kom hem ! :o
och sen håller jag på att
tvätta också och så har
jag precis duschat :)
ska ta lite bilder på det
jag har med mig då :D
'
/ eerikahallberg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0