Fredag

Åhhh vad skönt de va att vakna
och känna att man var utvilad :D
somnade rätt tidigt igår , de var
nog innan 12 iaf , o de är tidigare
än vanligt :) skulle egentligen vatt
uppe lite längre men helt plötsligt
somnade jag , med mobilen i
handen haha xD
'
Nu har jag precis kollat på 2
avsnitt av Våra värsta år , de
är så grymt roligt haha :D
nu ska jag väll äta lite frukost
och sen blir det bara att slappa ...
tror inte jag orkar dra mig till
gymmet idag , känner mig lite
lustig ... typ börjar få huvudvärk
eller nått :S
/ eerikahallberg <3

Kommentarer
Postat av: Amanda

Sååå fusk att redan få vara lediga:O

schysst blogg föresten:)

2011-01-14 @ 12:37:19
Postat av: Anonym

Inte kul med huvudvärj särskilt itne när man är ledig:(

2011-01-14 @ 12:37:48
Postat av: Anonym

Fuuuuks:O varför får ni redan vara lediga????

2011-01-14 @ 12:43:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0