Dag 22 – Det här upprör mig

Upprör är väll fel ord , något
som jag blir irriterad på
skulle det va , och det finns
väldigt många saker som jag
blir j'vligt irriterad på !
som tex falska människor , folk
som antar något och så stämmer
det inte , alla människor som
tror dom är något men dom
är bara så rädda för att va sig
själva så därför dom försöker
vara "någon annan" det är så
himla fel så det finns inte !
sånt irriterar jag mig något
så fruktansvärt på ...
'
du säger en sak , men den stämmer
inte , du vet inte ett skit om vad som
är sant och vad som inte är sant ,
sköt dig själv och skit i andra typ ...
den enda som vet hur det är det är jag !
'
Man tror man kan lita på någon men ibland
tar man såååå fel! det är väll så dagens ungdom
ser ut : man snackar skit , beter sig som svin
mot varandra , sviker , sårar och aa är en stor
j*vla idiot!
'
/ eerikahallberg <3

Kommentarer
Postat av: Anna

Håller med helt :o så jävla irriterande asså!

2011-01-31 @ 19:57:39
Postat av: Anonym

Finns många idioter tyvärr :/ vet hur du känner

2011-01-31 @ 19:58:10
Postat av: Jonas

Hatar idioter!

2011-01-31 @ 19:58:39
Postat av: :(

Man får tyvärr leva med dom:(

2011-01-31 @ 19:59:28
Postat av: Anonym

idoter hit och idioter dit :/

2011-01-31 @ 20:00:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0