Dag 13 – Den här veckan

Okej den här veckan då !
får se om jag kommer ihåg !
'
Måndag : Hade problem
med bloggen när jag skulle
lägga in alla svar på era frågor
så det var väldigt irriterande men
det löste sig till slut :)
Sen tränade jag på kvällen , var
ju ledig så det var gutt :D
O juste sen fick jag byta mobilen
med för att både internet och
mobilen dampade :o så hade
den gamla sony ericssonen !
men det funkade de med
'
Tisdag : Och även denna dagen
så tränade jag , det fanns inte mycket
annat att göra när man var ledig :p
bara gå o vänta på att man dagen
efter skulle börja skolan igen !
var väldigt nervös då på
kvällen kommer jag ihåg , vet inte
varför egentligen ?
Och det kom även mer snö
:o
Och det viktigaste av allt !
att jag äntligen fick min underbara
jacka :) den var välbehövlig !
'
Onsdag : Hade en jobbig natt
för var väll nervös eller nått
inför första skoldagen men
det gick bra i skolan
självklart , de var f*n nästan
värre än att börja första året
på gymnasiet hahah xD
'
Torsdag : Vaknade av att jag
hade ett stort blåmärke , eller
2 st rättare sagt på knät !
eller på sidan där
ungefär , o de va ju märkligt :o
men hade nog slått i sängen !
o även den skoldagen gick bra
för sen var de ju helg ;)
Och handbolls vm började :D
och Sverige vann sin första :D
'
Fredag : Städade
hela lägenheten den
här dagen o hade
de lite lugnt sen på kvällen :)
'
Lördag : Bara massa slapp
denna dag ! fanns inte
mycket annat att göra !
'
Söndag : och sen idag då , så
var jag med pappa ute vid
hansa city en stund och
sen kollat på syrran när
hon hade gymnstik :)
och sen tvättat !!
och kollat Solsidan & time
out :)
'
så de var hela veckan !
'
orkar inte lägga in massa bilder
som ni redan sett ;)
'
/ eerikahallberg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0