Dag 12 – I min handväska

Glömde igår igen ... snälla förlåt
mig ! haha de vet jag att ni
gör ;)
'
Aa men vad som finns i min
handväska , eller skolväska
rättare sagt :
Gymkläder , skor, mjukisbyxor,
linne, bh, vattenflaska, lås till skåpet,
hörlurar, handduk, dusch saker,
smink, parfym + deo, skolböcker (om det
är nödvändigt) plånbok, hmm , det
är väll typ de ? snacka om att
väskan blir tung haha xD
'

"A bag like that it's hard to find ,
but I can't get that of my mind" ;)
'
That bag wouldn't fit me wrong !
'
Kanske blir en nån gång o framtiden
när man har blivit en känd bloggerska
thi hi *
'
/ eerikahallberg <3

Kommentarer
Postat av: Amanda

Grymt snygg väska:o

2011-01-15 @ 21:59:15
Postat av: erika

ja den är grymt snygg :)

2011-01-15 @ 22:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0