Dag 11 – Mina syskon

Nu ska jag berätta om mina syskon
eller rättare sagt  MINsyster! har bara en
syster och det räcker hur bra som helst :)
då kan man tillbringa extra mycket tid
med henne :)
'
Vi träffas inte så ofta längre
eftersom att jag bor i en lägenhet
i Kalmar och hon bor på Öland ,
men tycker ändå att vi har träffats
rätt mycket på lovet nu och sen
har hon bott hos mig i 3-4 dagar
och det var super kul :D hon finns
alltid där för mig och jag älskar henne
så mycket :) hon är den bästa
syster man kan ha ! även om vi
bråkar , tjabbar , "slåss" ibland hahaaa ;)
men de är väll så de ska va ? ;)
Hon är hur som helst den bästa
syrran man kan ha :D älskar dig !
Kanske ska berätta vad hon heter osv med :o
Hon heter i alla fall Moa och hon är 11 år ,
så hon är snart en stor flicka :D hon tycker
om att hålla på med gymanstik ;) då är
hon i Kalmars gymnastik hall (vid Fredriksskans)
varje tisdag, torsdag & söndag :o
snacka om att hålla igång haha ;D
sen tycker hon väldigt mycket om att
pyssla och lääääääsa böööööcker :o de
är otroligt vad den kvinnan läser böööcker :o
så fort man sätter sig i en bil och frågar :
Moa vad gör du ?
"Jag läser"
ovanligt ? heeeell nooooo :D
JA de är väll typ de jag kan berätta :)

<3
<3
Glädjeskutt *
IKEA Mat !
Nyklippt o sööt :)
Minns inte när denna bilden är tagen men hon måste
varit runt 8-10 år, vintern iaf :)
Ett bildbevis till mamma !
Sommaren 2009 om jag minns rätt , nere i Degerhamn
vid vindkraftverken :)
Också sommaren 2009 ? när vi var i Ängelholm :) <3
'
Älskar dig siiis ! <3
'
/ eerikahallberg <3

Kommentarer
Postat av: Thea

Vad söt systerdu har (:

2011-01-14 @ 12:39:43
Postat av: ;))

storasytern är ganska het också tycker jag ;))

2011-01-14 @ 12:40:07
Postat av: Minna

Coolt med gymmnastik:)

2011-01-14 @ 12:40:30
Postat av: erika

Ja hon är sötast :)

Tack tack ;D haha

Ja visst är de coolt :)

2011-01-14 @ 12:49:04
Postat av: ELLEN

Kika in på min bloppis och se vad som finns att fynda! Allt mellan kavajer, skor, ytterplagg och innekläder!. Mycket retro/second hand finns att hitta! Nu i dagarna har jag även fyllt på med varor, samt sänkt priset på nästan allt!



Mvh Ellen, http://ellensbloppis.blogg.se

2011-01-14 @ 14:50:49
URL: http://ellensbloppis.blogg
Postat av: Moa!

Haha Erika!! :P Den där bilden på vindkraftsvärket är jö fuullll på miiiiiggggg!!!! :O!!! :P Jag älskar dig meeee sis!!! <333333333333333333333333333333

2011-01-16 @ 10:53:16
Postat av: erika

nej moa det är den inteeeeee !!! :D älskar dig <3

2011-01-16 @ 11:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0