Dag 08 – Ett ögonblick

Hmm , ett ögonblick? ett speciellt ögonblick då
eller? aa får väll uppfatta det som de :)
Ett speciellt ögonblick , det står still asså!
men kom iaf på ett ögonblick som jag
tycker var väldigt speciellt :) det var
nyår 2010 som jag firade med min
underbara kompis Therese . Har alltid
bara varit hemma varje nyår
så det var väldigt kul att få komma bort
från Öland och göra nånting med
sånna som man inte träffar
så ofta :) o det var väldigt speciellt att
fira in det nya året med fina vänner :)
det ögonblicket kommer jag ALDRIG att glömma !
Therese & jag på en fest innan vi drog till Larmtorget/Stortroget
<3
'
'

/ eerikahallberg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0