Dag 07 – Min bästa vän

Okej nu är det såhär : att jag har
2 bästa vänner så skriver
om dom :)
'
'
Börjar med :
Jenny Åsenius!
Vi har gått i samma klass sen
1-6 sen splittrades vi i högstadiet,
lite tråkigt faktiskt :( och då pratade vi
aldrig förutom lite i början men sen
förändrades allt ! så  vi pratade inte alls ...
och sen när vi började gymnasiet så skulle
vi gå i samma klass och då kändes det inte
som att vi kände varandra för vi pratade
typ inte med varandra men vi umgås
iaf plus en till ... men sen så förändrades
allt igen :D o de va på ett bra sätt ! du och jag
lyckades bygga upp en underbar vänskap
och de blev bara du & jag som umgicks hela tiden !
och det har vi gjort i över 1 år nu ! bara du och jag !
har alltid så jäkla kul med dig gumman :)
vi har bara haft ett stort bråk och de
va verkligen inte kul ... det blev många missförstånd
men är så himla glad att du kände att du ville
fixa de så fort som möjlligt :) <3
2 dagar eller nått som vi inte pratade och
de kändes som en evighet ! de var hemskt asså !
men efter det bråket blev allt hur bra som helst :)
det blev mycket bättre , man måste kanske
bråka lite för att kunna få det bra sen igen :D
och nu har vi inte haft ett sånt stort bråk bara
lite små tjabb :) men så ska de va :D
jag finns alltid för dig här gumman ! du
är den bästa kompisen man kan önska sig !
så glad att vi hamnade i samma klass , du har
verkligen lyckats förändra mig , förut var
jag jätte blyg och vågade knappt
prata med någon men allt har blivit
så himla mycket bättre nu när
jag umgås med dig :) tack för det gumman !
älskar dig till 100000000 ! <333
'
'
Bästa vän nummer 2 !
'
Therese Johansson!
Vi har bara känt varandra i några år men
känns ändå som att vi på nått sätt har
känt varandra hela livet ,vi vet allt om varandra
och vi vågar prata om vad som helst med
varandra :) vi har gått i samma klass i
7-9 sen splittrades vi :( bara för att vi
valde olika programm haha , o då
i början tappade vi kontakten tyvärr :( men
sen rätt va de va så tog vi upp den igen :D
och nu hörs vi iaf någon gång varje vecka :)
o de är väldigt skönt :) ett stort minne med
dig kommer bli hela högstadiet och
nyår 2010 ! de var helt underbart
roligt ! :)
har alltid så kul med dig , man kan prata
med dig om vad som helst och du finns
alltid där för mig :) o du vet att jag finns
här för dig med , vilken tiden
som helst på dygnet ! 24/7 alltid ! <33
du kan lita på mig , skulle aldrig göra nått
för att såra dig ! du är en av mina bästa
vänner Therese , vill aldrig förlora dig !
älskar dig till 1000000000 <3 !
Älskar er ! Jenny & Therese !! <3
'
/ eerikahallberg <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

när kommer svaren på frågorna?

2011-01-10 @ 14:35:34
Postat av: erika

när internet o datorn o bloggen slutar dampar

2011-01-10 @ 14:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0