Dag 06 – Min dag

Okej .. då ska jag berätta lite om min dag
nu då ....
Vaknade tio i 10 idag och då gick
jag upp och åt frukost och sen efter
det så duschade jag ... sen var
det dags för lunch och då blev det
kasslergratäng som mamma hade gjort :)
sne efter maten så gjorde jag mig
i ordning och packade ner alla mina saker
och sen runt halv 1 tiden så åkte
pappa, jag & syrran in till Kalmar :)
och först åkte vi till CG och handlade
lite till mig och sen till JULA för pappa
skulle ha något och sen åkte vi
till min lägenhet och nu är jag
här :) ska snart packa upp allt
som jag en gång packat ner haha ;)
och sen ikväll blir det gymmet ! :)
gutt !!
/ eerikahallberg <3

Kommentarer
Postat av: Joss

Fin blogg du har ! :)

2011-01-09 @ 16:20:28
URL: http://jjosefinehallgren.blogg.se/
Postat av: Erika

Tack så hemskt mycket! :)

2011-01-09 @ 16:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0