Dag 05 – Vad är kärlek?

Dagens fråga , en väldigt svår
fråga men ska försöka svara
så naturligt och förståligt
som det bara går :)

Kärlek
kan va många saker ...
för mig är det något väldigt
fint, behöver inte handla
om kärlek mellan en pojke
och flicka , det kan vara
kärleken till sin familj , sina
vänner , något husdjur , någon
idol/förebild eller vad som helst .
Vissa har väldigt mycket kärlek
att ge (som jag har) så man
kan ha tillräckligt med kärlek
till många saker .

Kärlek är inget man kan tvinga fram ,
man får jobba på det , det går inte
bara att få sådär . Vissa tycker inte
att kärlek är nått speciellt , men för
andra så betyyder det väldigt mycket ,
det gör de för mig iaf , någon som håller med ?

Kärlek är något alldeles underbart , det
finns överallt på hela jorden och det
är nog det dyrbaraste vi har , fast kärlek
går inte att köpa för pengar men de
är ändå dyrbart ...
Man ska vara rädd om kärleken ,
inte låta den döööö ut !



Kärlek



Familjen



Vänner



Husdjur



Idol



Förebild

Hoppas ni fick ett bra svar :)

/ eerikahallberg <3


Kommentarer
Postat av: jonas

jag håller med om att kärlek är nått speciellt och som betyder väldigt mycket..

2011-01-09 @ 00:47:30
Postat av: erika

ja de är de verkligen!

2011-01-09 @ 15:14:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0