Dag 03 – Mina föräldrar

Nu ska jag berätta lite om
mina föräldrar då ...
Min mamma :
Tina , 43 år jobbar som lärare
på skolan som ligger i Degerhamn.
Är världens bästa mamma :D finns
alltid där för en , hur jobbiga
vi än är hahah :D
Ser alltid till allas bästa , hennes
elever måsta älska henne :D
(delvis har hon min syrra som
elev) hahah ;)
Ja men hon är helt klart
den bästa mamman som finns :)
Älskar henne sjukt mycket !
BÄÄÄÄST ! <3
Min pappa :
Magnus , 48 år jobbar på
CEMENTA som ligger i Degerhamn
och är också brandman , galen
i bilar och fotboll , så då har
man ju någon att snacka fotboll
med iaf ;) (hihi)
Han är också världens bästa
pappa och det hoppas jag
att han vet om :D föräldrar
är bra att ha , dom finns alltid
där för en :)
BÄÄÄÄÄST ! <3


/ eerikahallberg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0