Årsume 2010 !

ÅRET 2010
Hur har året 2010 varit för dig? – Asgrymt! Jag har hunnit göra så mycket!
Bättre än förra året? – Nja både ja & nej. Förra året fattade jag inte lika mycket och gjorde för det mesta som jag ville,
Någonting du aldrig kommer glömma från år 2010? – Oj, det är mycket. Fångarna på fortet inspelningen, första gången jag träffade Hugo. När jag färgade håret brunt & gick i depression.
Har du flyttat under år 2010? – Yes, jag flyttade hemifrån!
Har du hittat en ny låt som du älskar? – Nja joo!
I så fall vilken? – Alejandro, Mikrofånkåt. Och min absoluta favvo är Last Friday night med Katy Perry! Så jävla grym.
Har du kysst en främling? – Haha jag släppte loss en hel del i början av året..
KÄRLEK
Hur har din kärlek varit 2010? – I början av året så visste jag inte var kärlek var.. Men för ungefär 5 månader sen lärde jag mig det.
Har du varit kär? -Yes och är
Har du sagt jag älskar dig till någon? – Ja..
Har någon sagt jag älskar dig till dig? – Yes.
Har du haft ett hemligt förhållande? -  Haha inte direkt. Alla vet allt om mig.
SORG & HÄMD
Har någon av dina vänner försökt/tagit självmord? – Nej, inte det här året..
Har någon i din släkt avlidit? – Nej. Eller jo, min plastpappas mamma…
Har du slagit någon riktigt med knytnäven? – Jo två gånger hehe,,
Varit i slagsmål? – Tjejer slåss inte. Men jag har väl kaxat till det ett par gången.
PERSONLIGT
Har du gjort någonting du ångrar? -Skulle man kunna säga..
I så fall vad? – Jag var otrogen mot Hugo..
Har du skämt ut dig? – Yes inför hela sverige!
Har du ljugit för en vän? – Ja.
Har du varit ute en hel natt? – Jo!
Har du blivit tagen av polisen? – Yes åkte dit för falskleg.
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? - Ja.
Har du sovit i samma säng med någon av samma kön? - Jaa.
SKOLAN & FRITIDEN
Vilken skola går du på? – ingen alls
Har någon varit elak mot dig i skolan? – nä
Hatar du någon på din skola? - Haha nee.
Har du gjort något framsteg? – joo men inte i skolan
Haft alla rätt på ett prov? – Ja men jag gick i 3an å tror jag?
VÄNSKAP
Har du träffat nya vänner? – Jaa
Har du förlorat en vän? – Yes ett par st..
Har du fått tillbaka kontaktet med en gammal vän? – Jo det har jag väl.
Har du gått bakom ryggen på en vän? – Joo..
Har du ljugit för en bästavän? – Bara vita löngner.
Har du haft en relation med en vän? – Kanske jag har?
ÅRET 2010
Hur har året 2010 varit för dig? – Det har varit både bra och dåligt ^^
Bättre än förra året? – Hmm , ja det var det nog :)
Någonting du aldrig kommer glömma från år 2010? – Alla nya underbara vänner jag fått :) <3
Har du flyttat under år 2010? – Nej
Har du hittat en ny låt som du älskar? – Ja många !
I så fall vilken? – Mikrofonkåt , Bumpy ride, dirty situation , och många fler :D
Har du kysst en främling? – Haha ja de har jag ...
Sommaren 2010 !

KÄRLEK
Hur har din kärlek varit 2010? – Den har både varit upp & ner ^^
Har du varit kär? - Yes
Har du sagt jag älskar dig till någon? – Ja
Har någon sagt jag älskar dig till dig? – Ja
Har du haft ett hemligt förhållande? - Hmm , nae kanske man inte kan påstå , eller ?
En bild från i sommaras eller våras när jag skulle
åka till Mörbylånga på kalas hos mina kusiner
och samma dag , på kvällen , träffade jag en
kille som blev min pojkvän i , 2 månader ..
SORG & HÄMD
Har någon av dina vänner försökt/tagit självmord? – Nej tror jag inte
Har någon i din släkt avlidit? – Nej men släkt i släkt :/
Har du slagit någon riktigt med knytnäven? – Nope , i'm the nice girl ;)
Varit i slagsmål? – Fina flickor slåss inte (a)
PERSONLIGT
Har du gjort någonting du ångrar? - Jadå
I så fall vad? – Inget jag vill ta här
Har du skämt ut dig? – Vet inte ?
Har du ljugit för en vän? – Har väll hänt
Har du varit ute en hel natt? – Japp :D
Har du blivit tagen av polisen? – Nej..
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? - Jaaaa
Har du sovit i samma säng med någon av samma kön? - Jaa
Den här dagen ångrar jag veeeeerkligen inte ! :D
Borgholms crusingen !


SKOLAN & FRITIDEN
Vilken skola går du på? – Jenny Nyström
Har någon varit elak mot dig i skolan? – Ne ?
Hatar du någon på din skola? - Hatar är ett starkt ord , men ogillar många !
Har du gjort något framsteg? – Ohja !
Haft alla rätt på ett prov? Jaaa :D
Foto i skolan ! LP09 ! <3
Innan klassensdag
Klassensdag !
VÄNSKAP
Har du träffat nya vänner? – Kan man lugnt säga :)
Har du förlorat en vän? – Ja , men men , förlora en vän får en ny
Har du fått tillbaka kontaktet med en gammal vän? – Ja
Har du gått bakom ryggen på en vän? – Har jag säkert
Har du ljugit för en bästavän? – Nej nej inte min bästa vän !
Har du haft en relation med en vän? – Hmm nee ? beror på hur man ser de ^^
Klassfesten ! <3
År 2010 kunde inte slutat på ett bättre sätt :)
Nyår ! <3
Therese & jag , älskar dig ! <3
Fest hos Jenny <3
/ eerikahallberg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0