-_-

Dagen i skolan gled igenom fort !
LMK med Hasse första då gick vi
igenom frågor till provet nästa
vecka och sen hade vi typ
klasstid så vi gick igenom massa,
om vad vi ska göra på det praktiska
provet nästa vecka o teoretiska
och sen pratade om APUn och
sen kollade nya schemat !
och kan säga det att jag är verkligen
INTE nöjd med nya schemat :o
så tjockt fullt med lektioner
och ingen sovmorgon alls !!! förutom
på fredagar men det suger ändån ...
aja de kanske blir bra !
'
Efter skolan stannade jag &
Jenny kvar en stund och
fixade idrottslektionen
som vi ska ha nästa vecka :)
det kommer bli aswsome ! :D
sen gick vi till gymmet och sen
gick hon o mötte sin mamma
så tränade jag en stund :)
och sen gick jag o handlade och nu
är jag hemma :D lillfredag idag haha ;D
lediga imon ju :D :D
'
/ eerikahallberg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0