Usch dålig updatering känner jag :( men ha...

Usch dålig updatering känner jag :( men har inte så mycket att blogga om eftersom att jag är hemma på Öland så :) men har kollat på tv o så ikväll och gått mamma på neverna med att upprepa massa saker från Annoying orange som jag och pappa har kollat på ikväll haha så himla kul asså ;) o sen väldigt gutt att Alexandra åkte ut ur Lets Dance !!!!! :D happy happy happy ! :D nu ligger jag i sängen o lyssnar på Rix Fm på mobilen :) as gutt ;) hoppas på mer bloggande imon men då blir de mest mobilblogg för ska fira kusinerna imon :D god natt !


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha annoying orange så jävla bra ju!:D

2011-02-27 @ 17:03:21
Postat av: Malin

håller med tur att honåkte ut!:D

2011-02-27 @ 17:04:00
Postat av: Anonym

Öland" <3

2011-02-27 @ 17:05:07
Postat av: ^^

True true ^^

2011-02-27 @ 17:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0