Torsdag

Asså fattar inte men det är redan
torsdag idag :o o det betyder snart
skola ... help me !
haha ne men vaknade vid kvart
över 9 idag men somnade om
och tur som de va så ringde mamma
vid 10 och väckte mig haha :D
Hon och syrran ska komma in idag så
vi ska ha en heldag tillsammans :)
först kommer dom ut till mig här
och hämtar mig så är lite stressad har
liksom precis duschat så måste göra mig
i ordning och så men måste ju ändå
blogga lite ;)
aa men så kommer dom då och beroende
på vad klockan är så ska vi åka och
käka på Pizzeria Flamenco :)
den ligger här ute vid mig så det
är nära o bra :) och efter det då
så åker vi till körskolan
och äntligen får jag skriva
in mig haha :D eller har fått göra
det ett tag men har inte haft tid
;) haha ...
så får väll inlogg och sånt kul idag :)
sen får vi se vad vi hittar på för
vid halv 4 sen så ska vi på
bio :) haha Hotell Gyllene Knorren ;)
kul att dom gjorde en film om julkalender ;)
aa då får vi se om den är nått bra ;D
julkalendern var ju bra iaf :) är typ
ensam om att tycka det känns det
som haha xD
'
aa men howwver nu måste jag dra !!
'
/ eerikahallberg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0