Torsdag

Kusinen och jag hade jätte trevligt
igår :D var dock vaken till typ 11 haha
bra gjort av mig ;d men var inte så
trött när jag väl hade kommit upp ;)
kusinen sov iaf som en stock ;D tur
man inte väckte henne haha ;D
dagen har flytyt på bra och de har
faktiskt varit kuuuul :D
sista dagen imon , väldigt tråkigt :/
sen ska moster komma o hälsa på
imon på bageriet :)
'
Nu ska jag vila lite , eller ska
kanske duscha först och sen kolla
tv , eller kolla våra värsta år först
och sen duscha ? haha beslutsångest ;)
men det ordnar sig ;D
sen ska jag träna och sen ikväll träffar
jag pappa :)
'
/ eerikahallberg <3

Kommentarer
Postat av: Emmy

skönt med sista dagen imon?:)

2011-02-17 @ 13:25:03
Postat av: Jannie

vilka coolingar haha ;D

2011-02-17 @ 13:25:21
Postat av: Anonym

haha oj vilka promlem du verkar ha med att bestämma dig vad du ska göra ;) men så är de för mig med ;D

2011-02-17 @ 13:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0