Tisdag

Hej hej , asså shit vad det
blåste när jag gick idag på
morgonen :o höll på
att blåsa iväg ! seriöst asså ...
Det har gått bra idag med gjort de
vanliga : semlor !!! åå kommer drömma
mardrömmar om dom när jag
slutat praktiken :p
Fick sluta vid halv 11 ungefär och nu
är jag hemma och har precis kollat
på ett avsnitt av Våra värsta år , snart ett
till ;)
'
Sen vid 3 eller vad de va då ska jag
träffa Therese :) så ska vi gå på
stan och ta en fika och lite
så :) har saknat henne såååå mycket !!
'
'
Ska duscha och äta snart också !!
'
/ eerikahallberg <3

Kommentarer
Postat av: Elin Lejdel

Riktig storm är det här i skåne :o

2011-02-08 @ 12:40:25
Postat av: Anonym

Låter ju trevligt :)

2011-02-08 @ 12:40:40
Postat av: ;)

Haha erkänn att det där är en fylle bild ? ;)

2011-02-08 @ 12:41:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0