Måndag

God eftermiddag :D första
dagen på lovet :D känns
väldigt skönt :) och upp
i tid har jag varit med , 10
iaf och de är gutt ;D
och sen vid 11 tiden så
ringde kusinen och frågade
om jag kunde komma och äta
med henne i stan så då blev
det att göra sig i ordning
och sen ge sig iväg i snövädret
till stan haha , men det blev inte
så kallt om man gick fooort och
foooort är bara förnamnet !
Möttes på Kvasten och sen
gick vi och käkade på
Ströget :) väldigt  gott , bakpotatis
med kycklingcurry röra :D as gott !
där blir det att äta oftare :)
'
Nu är jag iaf hemma och börjar få
lite små damp på datorn haha
det var ett tag sen nu så den
förtjänar de !
sen håller dom på att borra
som fasen nere i källarn :o
asså fattar inte vad dom gör egentligen :S
aja men however ... får
se vad jag hittar på ikväll ,
blev lite sugen på att träna sent
ikväll men tror inte jag pallar de
är väldigt trött haha ;D
Får helt enkelt se vad som
händer o fötter :D
'
/ eerikahallberg <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

lät ju trevligt :)

2011-02-21 @ 17:00:47
Postat av: Anonym

mummmms bakpotatis

2011-02-21 @ 17:01:13
Postat av: Melissa

skönt du sov lite längre:)

2011-02-21 @ 17:01:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0