Lördag

Hej har inte haft tid att blogga
på hela dagen för har inte
varit hemma :D så nu kommer
en liten dagsresume ;)
'
Vaknade vid kvart i 8
idag för att mamma o syrran
vaknade då :p haha , ovanligt
tidigt en lördag kan jag säga ^^
men men det var ju ganska
bra att man vaknar tidigt för
en gångsskull :) o då låg
vi kvar och pratade lite först
och sen åt vi frukost sen
skulle syrran iväg med en kompis
till stan så då gick mamma med
henne och mötte dom och då
duschade jag sen gjorde jag mig
i ordning så snabbt jag kunde och sen
åkte mamma o jag till återvinningen
och slängde lite .
Sen åkte vi till Maxi och handlade
och sen glömde mamma köpa
hamburgare så vi åkte till Coop
också haha ;) de va lite kul
där ;D haha ^^
sen åkte vi och käkade :) på Thai Silk :D
det var gott men proppmätt blev man ...
sen bestämde vi oss för att vi
skulle gå på bio så vi gick och
såg Svinalängorna :) och trodde
den skulle vara bra men den
var jäkligt långdragen ... asså
det händde typ inget
förens i slutet , så lite besviken
va man då ... men men , alla
filmer kan inte va bra ;)
och innan bion så gick vi in
på Ur&Penn och då kollade
jag lite på solglasögonen
på skojj och hittade massa
fina och sen skulle jag få ett par
som kostade 179 :- men sen
såg vi att det stod att alla kostade
20 :- :o haha väldigt billigt :o
så fick 4 st och sen 4 fodral till
dom som bara kostade 10 :-
det var ett väldigt bra köp ;)
nu behöver jag inte köpa solglasögon
på flera år :D
tack mamma ! <3
'
'
Och nu är jag hemma och har packat
upp det vi handlat
och nu ska jag ta det lite lugnt :)
Melodifestivalen ikväll med ;D
'
/ eerikahallberg <3

Kommentarer
Postat av: Melissa

Visa kort på brillorna:)

2011-02-12 @ 18:13:00
Postat av: Johan

Vill också se dom!:D

2011-02-12 @ 18:13:20
Postat av: Matilda

har också sett den .... håller med den var inte så jätte bra:/

2011-02-12 @ 18:14:03
Postat av: Veronika

håller med men ändå kul att se henne i en annan film ju:)

2011-02-12 @ 18:14:38
Postat av: Anonym

VISA KORT!:D

2011-02-12 @ 18:15:01
Postat av: Matilda

oj shit vilket bra pris :o o dom va säkert snygga med:)

2011-02-12 @ 18:16:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0