Drömmar är konstiga !

Märkte inatt att när man sover
ovanligt länge , somnade
ju  redan innan 6 och sov till
halv 3 :o och sen vaknade jag först en
gång efter 9 nån gång och trodde inte
jag skulle kunna somna om :o men det
gick ;) haha
men hur som helst , asså drömde minst
2 drömmar som jag kommer ihåg :o
dom var jätte sjuka ! första var att
jag var typ hemma och sen var
Zlatan där :o haha och sen gick han och
då sprang jag efter o typ ba : Zlatan gör
nån min måste ta kort och bla bla :p
haha och så gjorde han det xD helt sjukt asså !
'
Sen drömde jag att "Kissie" var min kompis :S
asså att  hon kom hem till mig typ och sen
hade hon fått en bebis ? asså vet ju att
hon har en liten chihaua (stavning?) men
i drömmen så var det en bebis haha xD
och vi var typ as bra kompisar och så :p
hon höll på hela tiden å vad söt du
är och bla bla , är hon lebb eller ? :p
smyglebb kanske ;) haha
ne men sen kom iaf polisen och
tog henne :o och vet inte varför xD
haha !
'
sjuka drömmar ju men ändå roliga :D
'
/ eerikahallberg <3

Kommentarer
Postat av: Karina

Haha lät som en ganska rolig dröm xD

2011-02-10 @ 12:43:15
Postat av: Lina Fredriksson

HAha hon är säkert de;) den där "C" är säkert en tjej ;D

2011-02-10 @ 12:44:13
Postat av: Anonym

Kisse är lebb:D haha nott

2011-02-10 @ 12:45:00
Postat av: joacim nilsson

tänk att va träffa zlatan :)

2011-02-10 @ 12:46:06
Postat av: Anonym

ZLATAN <3

2011-02-10 @ 12:46:47
Postat av: Kornelia

vilka fjortis drömmar

2011-02-10 @ 16:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0