Dag 25 – En första

Hmm en första ...
en första resa kanske man
ska ta ... har aldrig varit utomlands
eller jo om man räknar med Danmark
så har jag de och kan berätta lite
om den :) kommer inte ihåg så mycket av
den men tror vi var i ? Ängelholm då och
sen åkte vi över till Danmark , kan det
ha varit så ? ja de kan de nog :)
men vi åkte med båten över
dit och det var verkligen en
upplevelse :) hade ju åkt
båt förut och en längre resa
till Gotland nu var det bara på och
sen av typ direkt men det var kul
iaf :) vi gick runt där lite , de
va sommar såklart och det
var marknad där så vi
kollade lite där och det såg inte
så annorlunda ut som jag
trodde , bara att alla gick runt
och snackade danska och
jag fattade verkligen ingenting:o
haha , sen åt vi på nån restaurang
också , o det är verkligen inte
billigt :o haha men gott var de
eller det smakar typ samma som
i Sverige haha :p
men det var verkligen en upplevelse
iaf att åka dit , det gör jag gärna om :)
'
/ eerikahallberg <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det låter väldigt mysigt :)

2011-02-02 @ 20:45:57
Postat av: Emma

Danmark är fint :) men språket hahahha xD

2011-02-02 @ 20:46:36
Postat av: Anonym

DSet är så satans dyrt asså!

2011-02-02 @ 20:47:02
Postat av: Lina

Gotland där är jag ofrta:)

2011-02-02 @ 20:47:29
Postat av: Linnea Emilsson

Hihih jag bor på Gotland!!:D

2011-02-02 @ 20:50:26
Postat av: Anonym

Gotland är oerhört fint på sommaren men på vintern, haha då ser man ignet av det vackra

2011-02-02 @ 21:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0