Dag 2 – En person jag vill träffa just nu.

Oj det var svårt :o hmm , en person
jag vill träffa just nu ...
'
Usch det var svårt :( men kan väll
säga att jag skulle vilja träffa min farfar ...
fick aldrig chansen att lära känna han :(
jag var 1 år när han dog ... hade han
levt idag så är jag säker på att
vi hade varit bästa vänner :)
allt som pappa , mamma & farmor
har berättat om honom , det fick
honom att låta som världens
snällaste människa :) har ju dock bara
sett lite filmer och sånt på han
och han var så söt <3
'
Kommer ihåg en film på han
och mig när vi sitter i soffan
hemma i Gårdstorp och
han har mig i knät och jag
ser ut som en liten rumpnisse haha
och han var så söt :) med sina
stora glasögon sånna som man hade
förr :)
'
Usch får tårar i ögonen nu när jag
skriver det här :( det hade
varit en dröm om att få träffa honom ,
att få chansen att lära känna honom
'
Lage Hallberg <3
'
/ eerikahallberg <3

Kommentarer
Postat av: Malin Andersson

Åh vad gulligt skrivet :( fick tårar jag med även att jag inte känner dig:)

2011-02-07 @ 19:39:50
URL: http://facebook.com
Postat av: Anonym

Han lät väldigt snäll :)

2011-02-07 @ 19:40:16
Postat av: Anonym

Saknar mig farfar också!

2011-02-07 @ 19:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0