Vill bo i Göteborg ..

bara för nästa vecka asså , annars vill jag inte det :D
fick precis ett mejl från Blogkeen om att
jag var välkommen till Blogkeens julmingel
med mina vänner :/ och det är på onsdag
och det är ju inte alldeles lätt för mig att
ta mig till göteborg :(
damn it asså ! tänk hade kunnat
vara där och träffa alla kända blogerskor ;o
skulle ju varit en dröm som gått i uppfyllelse ...
men ne det är väl inte min tur nu heller
att få ha lite kul ....
Ska lägga mig ner och gråta lite ett tag
eller nått ! haha nej inte riktigt så ;)
ska fixa lite mat tänkte jag ,
sen är det Beck på tvn ikväll då
blir man glad :D
'
'
VIP-inbjudan till Blogkeens julmingel på Bliss på onsdag

Onsdagen den 14 december klockan 22.00 är du med valfritt antal vänner hjärtligt välkomna till efterinsläppet på Blogkeens julmingel på Bliss i Göteborg!

Ta med dina härligaste vänner och kom och mingla med massor av andra bloggare.

OSA ditt namn + önskat antal till [email protected] senast onsdag kl 17.00 för att hamna på VIP-listan som ger fri entré för hela ditt sällskap samt företräde i kö fram till 23.30. Skriv "VIP-julmingel" som rubrik. Åldersgräns 18 år.

De 50 första bloggarna som är medlemmar på Blogkeen får en fin goodiebag på plats! Personal från Blogkeen finns tillgänglig under kvällen för demo av hur du kan öka din trafik maximalt.

Blogkeen är som du troligtvis redan vet en smart tjänst för webben, mobilen och Facebook som hjälper dina bloggläsare att följa din blogg, och ett sätt för dig att öka trafiken till just din blogg! Registrera dig som medlem på Blogkeen.com innan (tar max en minut).

Hjärtligt välkomna önskar
Blogkeen.com, Bianca och Michaela

'
/ eerikahallberg <3

Kommentarer
Postat av: Amanda

ååhh vad kul det lät:( synd att du inte kan ta dig dit:/

2011-12-11 @ 18:22:23
Postat av: Lina Berglund

fan vilken häftig upplevelse det hade varit för dig:) du hade verkligen passat in där:)

2011-12-11 @ 18:23:55
Postat av: Anonym

nej segt att du inte kan ta dig dit asså:/ du har ju skola åde med så är ju inte så lätt:/

2011-12-11 @ 18:27:30
Postat av: Anonym

skit i skolan stick dit :D

2011-12-11 @ 18:30:15
Postat av: Öst

du får sova hos mig<3

2011-12-11 @ 18:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0